Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

sinds kort sluit mijn gsm zichzelf zonder enige reden af. De batterij is nog voldoende vol, maar op de raarste ogenblikken gaat de gsm gewoon down.
Hoe los ik dit probleem op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lijkt me niet heel waarschijnlijk, maar misschien is er wat vuil tussen je aan/uitknop gekomen waardoor die klemt en dus contact maakt zonder dat je 'm bewust indrukt. Misschien even openmaken en schoonspuiten met contactspray? Wel oppassen dat er niks in je scherm komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maak `m maar niet open. Ook met contactspray kloten in je toestel is zéér onverstandig. De contactspray zelf zal mogelijk niet veel kwaad doen, maar mocht je je toestel ooit nog ter reparatie willen aanbieden, dan zal de reparateur het toestel waarschijnlijk afkeuren op vochtschade. Hij ziet namelijk vocht. Wat voor een vocht het is maakt niet uit in dat geval.

Oftewel, gewoon terug naar jouw leverancier en je toestel op laten sturen ter reparatie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oh ja, ik had het destijds gedaan met een telefoon die al way beyond garantie was. Heb z'n leven toch nog een jaar weten te rekken :9 Maar als er nog garantie op zit kun je t beter laten idd.