Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[7]Geen taakbalk, geen desktop, niets!

Pagina: 1
Acties:

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:20
Hoi :)
Vandaag even Windows 7 op de oude computer gezet, werkt prima, videokaartdrivers geïnstallerd, na reboot helemaal niks meer. Geen cursor, geen taakbalk. Niets! Alleen de standaard desktop wallpaper. Bij het afsluiten 'fade' het bureaublad, net zoals bij een wel werkende installatie. Dus... Nu?

Ik heb wel een oudere videokaartdriver gedaan omdat de nieuwe niet wil, ik heb een GT230 en alleen de drivers van Medion willen installeren. In Veilige modus komt alles wel tevoorschijn.
(180.5)

Straks even terug in veilige modus alles verwijderen wat met videokaart heeft te maken. Vreemd. :/

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:06
Ook al ctrl + alt + del geprobeerd en dan een taak uitvoeren genaamd explorer? Normaal gesproken hoort die dan in ieder geval output te geven in de vorm van Librabries (Bibliotheken volgens mij op de NL versie).

• ikt
Nope, bij control als delete is het scherm zwart. Als ikd an op de uitknop druk komt wallpaper weer en faded weer weg.

Even de drivers weggegooid, nu kijken of het wel werkt. Duimen....

Update: Yes, er zijn weer dingen te zien. Dan maar eventjes geen GPU drivers.
(indien je je afvraagt waarom ik zo snel kan reageren/editen: Ik heb 2 computers op 1 scherm :D )

[ Voor 32% gewijzigd door ikt op 23-01-2010 15:45 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Niet een tweede scherm aangesloten?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• ikt
anandus schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:45:
Niet een tweede scherm aangesloten?
DOMDOMDOM! Ja, dat heb ik. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Even kijken, Windows 7 heeft zelf drivers geinstalleerd.

Edit: Het werkt inderdaad. Dankje! Vergeten. :) Ik voel me echt zo dom nu!

[ Voor 12% gewijzigd door ikt op 23-01-2010 15:47 ]