Toon posts:

Vreemd driver probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn moederbord een ingebouwde wireless zodat ik makkelijk verbinding kan maken met mijn router (WRT54G2 V1).
Alleen accepteert hij *bijna* geen drivers die ik wil toevoegen via Computerbeheer Apparatenbeheer.
De enige driver die hij wil accepteren is een Vista driver van 15-2-2007 , terwijl ik Windows 7 heb :?
(En ja ik weet 100% dat ik Windows 7 heb Windows 7 Ultimate 64-Bit) staat toch duidelijk bij systeemeigenschappen.

Nu werkt het wireless wel maar ik wil het toch graag updaten naar een nieuwere driver versie.
Dus ik mooi naar de Realtek website zoek mijn driver op download hem en probeer via Apparaten beheer de driver te installeren. (Inclusief onderliggende mappen aangevinkt)
Vervolgens krijg ik de melding: Er is geen beter of nieuwer stuurprogramma voor het apparaat gevonden.
Erg vreemd dus ik probeer het via een andere weg via een programma genaamd Driver Magician , ik download de driver die hij aangeeft dat hij geupdate moet worden , weer dezelfde melding |:(
Ik verwijder het stuurprogramma via Computerbeheer(De stuurprogramma's voor dit apparaat verwijder aangevinkt) herstart de computer maar hetzelfde probleem blijft nieuwe drivers willen nog steeds niet.

Maar nu krijg ik 2 exra problemen erbij de wireless Adapter heet nu network Adapter #3 eerst 2#
Ik heb toevallig een driver gevonden uit 2008 probeer ik die te installeren krijg ik de volgende melding:
De naam wordt al gebruikt als servicenaam of als de naam van een service weergave.

Ik heb van alles geprobeerd maar het update van mij driver wil niet.

Systeeminformatie:
Windows 7 Ultimate 64-bit (Nieuwste updates)
Moederbord: Asus P5K Premium/WiFi-AP (Socket 775)
Wireless adapter: Realtek RTL8187B (Die B kan verkeerd zijn maar ik weet bijna zeker dat het een B is.
(Wireless 802.11g 54Mbps USB 2.0 Network Adapter

Ik ben ten einde raad en ik weet niet meer hoe ik nu een nieuwe driver moet installeren.
Wie kan mij helpen? ik zou het zeer op prijs stellen _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Krijg nu een nieuwe driver via inwodws updae maar daar is hij 20 minuten mee bezig en dan mislukt het.
Is er niet een makkelijk programma waar ik de driver op 1 of andere manier kan dwingen om te installeren?

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:40

mendel129

Radioactivator

hardware.info zegt "Realtek RTL8187L"?

Misschien eens andere driver proberen voor zover het uitmaakt?

Realtek driver => http://www.realtek.com.tw...Down=false&Downloads=true

[ Voor 26% gewijzigd door mendel129 op 23-01-2010 19:13 . Reden: realtek url erbij ]

Bringer of heat, food and silence!

Verwijderd

Topicstarter
mendel129 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:10:
hardware.info zegt "Realtek RTL8187L"?

Misschien eens andere driver proberen voor zover het uitmaakt?

Realtek driver => http://www.realtek.com.tw...Down=false&Downloads=true
Ik zal er naar kijken bedankt