Ik heb pas voor me zelf een nieuwbouw huis gebouwd en deze is bijna gereed om er gaan te wonen.
Nu was ik me een beetje aan het orrienteren wat ik wil mbt internet en TV.
Had een beetje uitgezocht dat het voordeligste is om internet via Telfort te doen (20mb) en digitale tv via Ziggo (basispaket)...
Alternatief was om het alles in 1 pakket van ziggo te nemen, maar dit is het eerste jaar ruim 200 euro duurder.
Je hebt dan wel een vaste telefoonlijn, maar die ga ik toch niet gebruiken.
Knoop dus doorgehakt: telfort 20mb en ziggo digitale tv.
Ik wilde me dus aanmelden bij telfort en daar kreeg ik de volgende vraag:
Vaste KPN telefoonaansluiting
Heeft u een vaste KPN telefoonaansluiting?
Het is dus zo dat de aansluitingen wel in de meterkast liggen want dit is gelijk aangesloten met cai, gas, water elektra enzo.... Maar ik ga deze dus niet gebruiken omdat ik geen abonnement af ga sluiten bij KNP..
Wat vul ik hier dus in? Ja of Nee??
Nu was ik me een beetje aan het orrienteren wat ik wil mbt internet en TV.
Had een beetje uitgezocht dat het voordeligste is om internet via Telfort te doen (20mb) en digitale tv via Ziggo (basispaket)...
Alternatief was om het alles in 1 pakket van ziggo te nemen, maar dit is het eerste jaar ruim 200 euro duurder.
Je hebt dan wel een vaste telefoonlijn, maar die ga ik toch niet gebruiken.
Knoop dus doorgehakt: telfort 20mb en ziggo digitale tv.
Ik wilde me dus aanmelden bij telfort en daar kreeg ik de volgende vraag:
Vaste KPN telefoonaansluiting
Heeft u een vaste KPN telefoonaansluiting?
Het is dus zo dat de aansluitingen wel in de meterkast liggen want dit is gelijk aangesloten met cai, gas, water elektra enzo.... Maar ik ga deze dus niet gebruiken omdat ik geen abonnement af ga sluiten bij KNP..
Wat vul ik hier dus in? Ja of Nee??