Wij gebruiken al een tijdje de office 2008 suite voor de mac alleen krijgen we soms bestanden (.doc) via de mail die we niet kunnen open. Deze zijn echter wel op een Windows PC te openen en als ik hem dan daar als docx opsla kan ik het bestand weer gewoon op de mac openen. Overigens is het bestand op de mac wel in de teksteditor te openen.
Volgens Word is het bestand uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd en als men zeker weet dat het veilig is kan met het alsnog openen via de knop open in Word. Dit werkt echter niet. Als advies geeft word deze pagina:
You cannot open documents that were created in an earlier version of Microsoft Word for Mac
De genoemde update is alleen al lang geïnstalleerd en de hele suite is up to date.
Kan iemand mij helpen?
Mac OSX 10.6.2
Volgens Word is het bestand uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd en als men zeker weet dat het veilig is kan met het alsnog openen via de knop open in Word. Dit werkt echter niet. Als advies geeft word deze pagina:
You cannot open documents that were created in an earlier version of Microsoft Word for Mac
De genoemde update is alleen al lang geïnstalleerd en de hele suite is up to date.
Kan iemand mij helpen?
Mac OSX 10.6.2