Hallo tweakers!
Ik ben op zoektocht op het antwoord van de volgende vraag.
Blijft de Sony Bravia KDL-EX1 met de alphacrypt van mascom werken?
ik vind alles een beetje verwarrend en vroeg mij af of iemand meer weet van de veranderingen van ziggo en de uiteindelijke gevolgen?
Mvg
Paul
Ik ben op zoektocht op het antwoord van de volgende vraag.
Blijft de Sony Bravia KDL-EX1 met de alphacrypt van mascom werken?
mijn vaders TV staat niet onder de tv's die worden ondersteund.... Betekend dit dat mijn vaders TV het binnenkort niet meer doet?Ziggo adviseert om de Digitale Televisie Module te gebruiken met door ons gecertificeerde CI+ televisies. Hier vind je per merk een overzicht van gecertificeerde televisiemodellen die door Ziggo zijn goedgekeurd voor gebruik met de Digitale Televisie Module.
Let op: de CI+ oplossing werkt alleen als zowel de tv als de Digitale Televisie Module CI+ ondersteunen. Vanaf 2 februari 2010 kunnen CI+ televisies die een oude Alphacrypt, danwel Mascom CAM gebruiken geen signaal meer ontvangen. De CI+ cam herkent u aan een "Geschikt voor Ziggo" of "Ziggo certified"-logo.
Belangrijk: deze verandering heeft alleen betrekking op CI+ Televisies en NIET de eerder verschenen common interface (CI versie 1) televisies. CI+ televisies zijn sinds begin 2009 op de markt. Televisies die eerder zijn verschenen zijn CI versie 1 televisies. Er zijn nog een aantal CI versie 1 televisies te krijgen, mocht jij jouw televisie tussen nu en begin 2009 hebben aangeschaft, kijk dan in de handleiding van de televisie om er zeker van te zijn welke CI versie wordt ondersteunt.
Abonnees die deze -door Ziggo niet ondersteunde- combinatie gebruiken, wordt aangeraden om voor deze datum de Digitale Televisie Module van SMIT of Neotion aan te schaffen.
ik vind alles een beetje verwarrend en vroeg mij af of iemand meer weet van de veranderingen van ziggo en de uiteindelijke gevolgen?
Mvg
Paul