Toon posts:

"Slechte" laptop met groot scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views

Verwijderd

Topicstarter
M'n vriendin wil graag een laptop, en eigenlijk is de enige eis die ze eraan stelt dat ie een groot scherm heeft. Verder gebruikt ze 'm alleen voor internet, bestandjes typen en msn.

Alleen hebben alle laptops met een groot scherm, dingen als een quad core, veel RAM en een gigantische harde schijf ect.

Ze heeft opzich genoeg aan 100 GB harddisk, 1 of 2 gb RAM (DDR2) en een dual core ofzo. Het gaat dus vooral om de groote van het scherm.

Iemand suggesties?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
http://tweakers.net/price..._S2ylivZRN_q3lVG0Q31HzvkE

Linkje naar je pricewatch met alle laptops van 16" en groter en vervolgens gesorteerd op prijs van laag naar hoog. Zo moet je wel wat leuks kunnen vinden. :)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik zou dan ook nog even op de resolutie letten, want een full-hd scherm geeft je al snel veel meer werkruimte, terwijl het scherm even groot blijft.

http://twk.rs/c7M

Dit zijn de laptops met full-hd scherm...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Hooglander1 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:38:
Ik zou dan ook nog even op de resolutie letten, want een full-hd scherm geeft je al snel veel meer werkruimte, terwijl het scherm even groot blijft.

http://twk.rs/c7M

Dit zijn de laptops met full-hd scherm...
netbooks met full-hd scherm?
je link klopt volgens mij niet.

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12 23:02
Een desktop :+ met een mooi budget systeem van de BBG

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:26

Aganim

I have a cunning plan..

Moet dit trouwens niet een beetje genuanceerd worden?

Wat is de reden achter de eis "groot scherm"?

Als dit meer werkruimte is, dan moet je er op letten dat de resolutie hier ook in meegaat. Wil je er echter betere leesbaarheid mee bereiken, dan is wellicht een groter scherm met een lagere natieve resolutie een betere optie.

16 inch+ met een resolutie van 1280x1024 biedt relatief weinig werkruimte, maar is wel goed leesbaar. 15(.4) inch op 1920x1600 biedt wel veel werkruimte, maar is wellicht wat lastiger te lezen.

edit:
typo

Verwijderd

Dit is de beste laptop naar mijn mening met een groot scherm. Het is een Full-HD 18.4 inch Asus voor maar 700 euro en die maken meestals een goede kwaliteit laptops. Daarnaast heeft het een hele krachtige P8700 cpu, 4 gb en 640 Gb opslag ruimte met een GT220m.

pricewatch: Asus N90SC-UZ053V

Er zijn een paar laptopjes met grote scherm die ietje goedkoep zijn, maar ik zou maar voor deze gaan voor 700 euro, dadelijk zit ze namelijk met een brak ding van Acer die over een paar maanden stuk is :P

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica