Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hallo :)

Ik zoek al een tijdje naar een nieuwe camera. De camera die ik nu heb (pentax optio m60) voldoet niet echt meer aan mijn eisen. Vooral de kwaliteit van de kwaliteit van de foto's valt tegen. De kleuren zijn niet echt goed, scherptediepte is niet goed, en ga zo maar door.
Ik wil vooral een camera voor natuurfoto's, mensen fotograferen interesseert me niet zo. Nu heb ik al gezocht, en ik heb deze camera gevonden: Canon PowerShot SX 120 IS

Dit voldoet voor mijn eisen: optische zoom (10 of hoger) aantal megapixels (10 of hoger), een macro-functie en onder de €250. Alleen weet ik niet hoe goed deze camera verder is (kwaliteit van foto's), en heb verder niet heel veel verstand van de specificaties. Van wat ik heb gelezen is het in ieder geval geen slechter camera, maar ik denk, ik vraag het toch maar even. Heeft iemand enige ervaring hiermee? Of is dit niks, en raden jullie iets anders aan?

Alvast bedankt,
Beroemdheid

Fractal Design Core 1100 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je vraag beter hier thuishoort: Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3
Bij hoeveelheid zoom moet je tegenwoordig wel even kijken waar die begint. De sx 120 IS heeft niet echt een breedhoek. Je kan dus wel ver inzoomen, maar niet echt ver uit. Ik zou dat meer missen dan wat extra tele, maar da's uiteindelijk jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Eigenlijk wou ik het alleen hebben over deze, of moet ik dit gewoon quoten daar?

Maar over dat uitzoomen, is dat heel erg? Ik heb niet heel erg veel verstand ervan, maar kan je dan wel goed macro-foto's maken? Want als dat niet lukt, wordt het deze sowieso niet.

EDIT: Ik dacht dat de Powershot SX200 buiten mijn budget viel, maar het kan dus toch. Is dit dan een betere aankoop dan de SX 120?
Voor mijn wat strengere eisen (heb gezien dat je meer kan krijgen binnen mijn budget) link

EDIT II: Ik ga denk ik voor de SX 200, en ga wel in dat andere topic verder :)

[ Voor 53% gewijzigd door Beroemdheid op 23-01-2010 20:35 ]

Fractal Design Core 1100 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beroemdheid schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:41:

EDIT II: Ik ga denk ik voor de SX 200, en ga wel in dat andere topic verder :)
Daarom even een slotje :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2010 22:54 ]

Dit topic is gesloten.