Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Connect probleem met wippien

Pagina: 1
Acties:

• martijn2008
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik speel samen met me vrienden, AoE the conquers. En verbinden elkaar met Wippien.
Ik heb al een keer gespeeld, maar ik kan 1 speler niet pingen en ik kan ook niet met die speler spelen. De rest kon ik wel pingen, maar door zoveel te proberen kan dat nu ook niet meer.

Ik heb:
AVG firewall en windowsfirewall staat uit.
Internet: draadloos (zal weinig uitmaken denk ik)
Wippien uitgevoerd als adminstrator.

Heeft iemand nog tips?

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Titelfix en gemoved naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat het een vraag/probleem betreft.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:57
martijn2008 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:00:
Ik speel samen met me vrienden, AoE the conquers. En verbinden elkaar met Wippien.
Ik heb al een keer gespeeld, maar ik kan 1 speler niet pingen en ik kan ook niet met die speler spelen. De rest kon ik wel pingen, maar door zoveel te proberen kan dat nu ook niet meer.

Ik heb:
AVG firewall en windowsfirewall staat uit.
Internet: draadloos (zal weinig uitmaken denk ik)
Wippien uitgevoerd als adminstrator.

Heeft iemand nog tips?
Dan hoeft het niet persee bij jou te liggen. Als die persoon WEL zijn firewall aan hebt staan en ping aanvragen blokkeerd dan is het logisch dat jij hem niet kan pingen.

Ik zou je dan adviseren om te kijken of je hem wel kan resolven (nslookup), lukt dit wel dan heb je iig verbinding.

Verder zou ik eens kijken op hun website of er info over staat.

edit: oh ja en zorg ervoor dat bij iedereen de WIPPIEN netwerk adapter boven aan de lijst staat voor verbindingen. Dit probleem heb ik ook geregeld gehad met HAMACHI dus misschien dat het daar ook aan kan liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Wylana op 25-01-2010 11:16 . Reden: extra info ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• martijn2008
Afbeeldingslocatie: http://99martijn99.110mb.com/ping.png
http://99martijn99.110mb.com/ping.png
Afbeeldingslocatie: http://99martijn99.110mb.com/wippien.png
http://99martijn99.110mb.com/wippien.png

Als ik probeer te pingen dan staat dat zo zie plaatje boven. En de meeste vrienden blijven met hun ip in het blauw staan. en dat over nslookup begrijp ik niet wat is dat precies. Maar hoe kan je bij netwerkadapter Wippien boven aan krijgen. Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkverbindingen en is dat op die locatie?

[ Voor 11% gewijzigd door martijn2008 op 30-01-2010 11:48 . Reden: plaatjes doen raar ]

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:54
Pas de prioritijten van je netwerk aan?, Zodat Hamachi of watj e dan ook gebruikt bovenaan staat

• martijn2008
Ik heb het opgegeven. :S Ik vind het vreemd waarom het eerst wel werkt en nu niet. Dat prioriteiten aanpassen kan ik niet (kan het niet vinden) Ik denk dat ik wat dingen maar eens opnieuw ga instaleren. Anders weet ik het ook niet meer, bedankt voor jullie aandacht.

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:57
martijn2008 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:10:
Ik heb het opgegeven. :S Ik vind het vreemd waarom het eerst wel werkt en nu niet. Dat prioriteiten aanpassen kan ik niet (kan het niet vinden) Ik denk dat ik wat dingen maar eens opnieuw ga instaleren. Anders weet ik het ook niet meer, bedankt voor jullie aandacht.
1. Click the Start Button
2. Right Click "Network" and then left Click Properties
3. From the "Network And Sharing Center" window click "Change Adapter Settings"
4. On the "Network Connections" window, press the ALT key on your keyboard to being up the menu bar
5. Click the "Advanced" menu and then "Advanced Settings"
6. In the "Advanced Settings" window you will see the "Adapters and Bindings" tab and under "Connections" you will see the order they are in, you can use the arrows to the side to move the connection priority up and down.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1