Toon posts:

Opstart geluid G4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De vragen stromen binnen helaas, haha sorry mensen :P maar wie kan mij vertellen hoe ik dat geluid bij het aanzetten van mn mac g4 weg doe.. zoals vanmorgen zette ik hem vroeg aan, en komt er een lawaai uit waar mn zusje nog wakker van werd bijna :p

nou maakt mijn kast uberhaupt lichtelijk geluid constant door, iemand enig idee waar dat aan ligt?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2010 07:17 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

is het een iMac G4 of een Powermac G4 ? Is het zo'n eitje of is het een lampvoet?

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-02 19:45
Wat betreft het opstartgeluid: http://www5e.biglobe.ne.j...tartupSound/index.en.html. Hiermee kan je die aanpassen of zelfs muten. Geluid van je kast zal wel door de fans komen.

Verwijderd

Topicstarter
@sebastius is gewoon losse G4 (PC Kast) en 22" apple scherm

@Jolly_Jumper fans?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2010 15:58 ]

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:48
ventilatoren ;)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Verwijderd

Topicstarter
dat woord zocht ik in de openingspost, haha! is daar niks aan te doen? keer door blazen of wat dan ook?

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

Tja, misschien is de boel nogal vies van binnen (als de tower veel op de grond heeft gestaan) dan kun je hem eens ontdoen van stof. Verder heeft het gewoon te maken met de warmte die hij kwijt moet. Als je bijvoorbeeld op internet gaat en websites bekijkt met het geliefde :r Flash dan gaat zeker een G4 op volledige belasting en dan zal er aardig wat warmte afgevoerd moeten worden.

Edit: wat betreft opstartgeluid:
Het makkelijkst is je Mac afsluiten met laag of compleet gedempt volume, dit wordt onthouden tijdens het opstarten. Voor meer controle kun je kijken op deze website...

[ Voor 28% gewijzigd door Digistorm op 23-01-2010 21:24 . Reden: Bedacht me ineens dat je ook wat vroeg over de opstart gong :) ]

Hier stond achterhaalde informatie…

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-02 19:45
Digistorm schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:13:
Edit: wat betreft opstartgeluid:
Het makkelijkst is je Mac afsluiten met laag of compleet gedempt volume, dit wordt onthouden tijdens het opstarten. Voor meer controle kun je kijken op deze website...
Komt uit bij mijn linkje ;).

Verwijderd

Topicstarter
@Digistorm en Jolly_Jumper

Heb dat gedownload, en ingesteld op mute, dus dan hoor je ipv niks te horen. Echter was het geluid hard, en het lawaai voor/na de opstart toon ook 20 keer zo hard.. hoe stel ik dat nou precies in? voor het zelfde geldt doe ik precies het tegen overgestelde :p ?

update: Geluid is weg! :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 09:40 ]

Pagina: 1