[iTunes] windows pc en coverflow fouten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/7007/clipboard01ct.jpg

ik heb een probleem met coverflow onder windows xp sp3 met de nieuwste updates, ik krijg een zwart scherm met daarin strepen, het werkt verder wel, je kan bladeren maar fotos en tekst zijn onleesbaar zoals je op de foto kunt zien. wie weet hoe je dit kan oplossen?

heb al geprobeerd opnieuw te installeren en ook dxdaig kan niets vreemds vinden,en alle dx features staan aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Doen 3D games het nog wel goed? Dat lijken me beste artifacten.

Misschien de drivers van de videokaart opnieuw installeren? Denk trouwens dat er OpenGL wordt gebruikt voor Coverflow in Itunes. Dus misschien daar naar kijken?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
ZpAz schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:31:
Doen 3D games het nog wel goed? Dat lijken me beste artifacten.

Misschien de drivers van de videokaart opnieuw installeren? Denk trouwens dat er OpenGL wordt gebruikt voor Coverflow in Itunes. Dus misschien daar naar kijken?
ik heb de originele driver van mn videokaart gedownload en nu werkt het weer. op zich wel een raar probleem openGL test met andere software werkte wel met de nieuwste drivers. welke versie openGL ondersteund apple eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
De eerste vraag, werken 3D 'relatief zware games' voor je videokaart wel zonder artifacten?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
ZpAz schreef op zondag 24 januari 2010 @ 10:51:
De eerste vraag, werken 3D 'relatief zware games' voor je videokaart wel zonder artifacten?
heb probleem denk ik al gevonden aan de hand van een GL viewer (glview316.exe), nieuwe driver werkt met openGL 1.4 en krijg ik dus de itunes zoals boven, de originele driver volgens de 1.3 specs

probleem opgelost