Ik heb geen AGP slot op mijn pct'je en ik wil een andere videokaart. Omdat het aanbod groter is in AGP kaarten ben ik op zoek naar een PCI to AGP converter.
Bestaan deze?
Bestaan deze?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik geloof dat je die idd hebt, maar de beste prijs/performance haal je uit Voodoo3 (lijkt mij), want die TNT2 in PCI versie zijn vaak te duur en niet de Ultra versieOp dinsdag 06 maart 2001 23:48 schreef Wouter17 het volgende:
tnt2 had je toch ook in pci variant of ben ik nou in de war?
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Ik weet niet of dat wel zo slim is, een ALi chipset geeft nogal eens wat problemen met een TNT2 (of andere nVidia), ik zeg niet dat die troubles niet op te lossen zijn, maar leuk is anders.Op woensdag 07 maart 2001 16:28 schreef SirCommieBastard het volgende:
koop een ASUS P5A en een TNT2 M64 32mb AGP
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie