Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds kort een probleem met mijn Messenger. Ik had een pyagcore.search.searchdetection error message gekregen. Toen had ik gezorgd dat de boosdoener verwijderd werd enz. Daarna deed ik msn verwijderen, maar nu heb ik het dus zeg maar fout gedaan denk ik. Ik kreeg hem er niet helemaal af met het configuratie scherm gebeuren, dus heb ik Revo Uninstaller Pro en Glary Utilities gedownload. Ik heb met Revo Uninstaller Pro de messenger ervanaf gehaald maar hij bleef nog steeds bij het configuratiescherm staan. Daar kon ik hem niet verwijderen, er staat namelijk geen "Verwijder" knopje onder. Als ik de messenger wil verwijderen via Windows Live Essentials zegt hij "Kan niet verwijderen". Als ik hem wil herinstalleren dan zegt hij "Programma is al geinstalleerd" en als ik hem wil repareren dan doet hij dat maar dan kan ik daarna nog niets doen.

Iemand een oplossing voor mijn probleem

Alvast bedankt,

Groetjes,

Roel

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:39

D4NG3R

kiwi

:)

Her-installeer Messenger, en verwijder het dan opnieuw.

Edit: Niet helemaal gelezen :S

Probeer hem op een andere computer te installeren.. Kopieer de geïnstalleerde bestanden naar een USB stick en plak ze terug op je eigen PC. Zo heb ik eens de messenger van mijn zusje's laptop gefixed ;).

Probeer hiernaa MSN gewoon op te starten. (als het na dit nog niet werkt probeer hem nog eens te de-installeren)

Edit2: Hoe zit je Live Messenger map eruit? zit er nog wat in ofzo?
(meestal is het: C:\Program Files\Windows Live\Messenger)

[ Voor 100% gewijzigd door D4NG3R op 22-01-2010 22:59 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Hoe wil ik het dan herinstalleren als hij dan zegt dat MSN Messenger al is geinstalleerd?

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 13:28
Welk OS heb je? Anders zou je eens Use the Windows Installer CleanUp Utility to remove Office 2000, Office XP, or Office 2003 (link zegt office, maar volgens de inhoud van de pagina kun je alle programma's goed verwijderen die MSI gebruiken). kunnen gebruiken om proberen MSN te deinstalleren.

Lukt dat niet, zou je eens naar: http://www.vistax64.com/l...essenger-beta-2009-a.html kunnen kijken

[ Voor 36% gewijzigd door Enfer op 22-01-2010 22:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP ik zal het eens proberen! bedankt alvast!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Reptile209

- gers -

Nog een variant:
How to uninstall Windows Live Messenger 2009 using RUN
To uninstall Windows Live Messenger, click START, then Run if using Windows XP [operating system]
then [type/copy] the following and press Enter: [it works 100%]
msiexec /x {0AAA9C97-74D4-47CE-B089-0B147EF3553C}
En anders even kijken naar de andere linkjes op die pagina.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het programma van Enfer gebruikt en ik vond de Live Messenger en delete hem. Nu ben ik opnieuw aan het installeren en het lukt nu wel. Waarschijnlijk is dit probleem solved.

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik heb MSN weer aan de praat alleen nu als hij wil inloggen zegt hij foutcode 8007007e fout. Ik google al een tijdje maar heb nog niets gevonden :S

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 13:28
Wil je zeggen dat je alle fixes van:
http://www.google.nl/sear...hrome&ie=UTF-8&q=8007007e
EN
http://tinyurl.com/yee2mlk (tinyurl omdat de got search url te lang was waardoor hij niet geparsed werd :X :X )
Al hebt uitgeprobeerd? Snel ben jij zeg ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Enfer op 22-01-2010 23:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die van GoT zijn allebij niet geschikt voor mijn probleem en die van google ben ik er nu 1e van aan het proberen met ZapMessenger maar die doet er uren over zzz :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het met ZapMessenger geprobeerd maar na een half uur nog steeds geen reactie. Ik heb XP en SP 3 en een hoger netframe dan 2.0 .

Wat doe ik fout? 8)7
Pagina: 1