Hallo, ik ben bezig met een webbrowser en hiermee wil ik nu een koppelingenmenu inbouwen. Hiervoor creeer ik een nieuwe Toolstripbutton, maar het nadeel is dat ik daar nu een dynamisch Click-event voor moet maken. Hoe doe ik dat?
Door je te verdiepen in de materie/tutorials/documentatie. Niet door een karig topic van 3 regels te starten en te wachten tot je de oplossing op een zilveren schaaltje krijgt aangereikt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:49:
Hallo, ik ben bezig met een webbrowser en hiermee wil ik nu een koppelingenmenu inbouwen. Hiervoor creeer ik een nieuwe Toolstripbutton, maar het nadeel is dat ik daar nu een dynamisch Click-event voor moet maken. Hoe doe ik dat?
Hier op GoT verwachten we een aantal zaken die je zult moeten doen voordat je een topic opent, en die zaken zien we ook graag terug in je topicstart. Dat alles is beschreven in onze Quickstart.
[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 22-01-2010 23:06 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.