Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-08 21:01
Ik wordt er gek van.

Mijn pc is voorzien van een schone windows xp installatie maar loopt elke keer vast op een Cumulatieve update voor internet explorer 8. De pc wordt dan ongelovelijk traag en de update mislukt uiteindelijk. Als ik deze update uitvink doen de andere updates wel gewoon maar later komt de cumulatieve update weer terug, maar dan met een ander nummer er voor.

Het is een legale windows. Voor de rest loopt alles prima, ook de automatische updates gaan prima, tot het moment hij weer begint met de installatie van een cumaltieve update, dan ie soms wel een uur bezig met de ene update, de pc wordt dan ogelovelijk traag en uiteindelijk mislukt de update.

Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor ? Ik kom er iig niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien handig als je verteld wélke update ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk die van vandaag. Gewoon even overslaan en IE niet gebruiken (op aanraden van de Duitse regering).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deze? http://blogs.msdn.com/ie/...update-now-available.aspx

Zie er al een die een bluescreen kreeg. (Althans, als er met BSD BSOD wordt bedoelt.)
Nog een met een probleem: http://www.winvistatips.c...yback-device-t810638.html

Maar nog niks vergelijkbaars gevonden.

ewal: heb je al geprobeerd de update eerst volledig te downloaden en dan vanaf de pc zelf (dus niet via MS/Windows Update) installeren?

[ Voor 46% gewijzigd door Raven op 22-01-2010 21:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-08 21:01
Opgelost, IE8 er af en opnieuw geinstalleerd, en toen wou alles weer, vaag hoor...