DVD afspeel probleem in windows 7 media center

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky79
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05-2011
Hoi Allemaal,

Normaal zal ik niet snel een topic starten maar ik heb nu een probleem waar ik echt gek van wordt.
Ik heb windows 7 home premium draaien met daarop de codec pack van shark007 en powerDVD.
PowerDVD wordt mooi verwerkt in media center en speelt mijn blu-rays af als een zonnetje.
Alle andere formaten zoals MKV, AVI (divx en xvid) werken perfect, gewoon binnen mediacenter.
Maar bij het afspelen van een dvd krijg ik problemen, de dvd start maar net voor het menu weer gegeven moet wordt stopt hij ermee en krijg ik in mediacenter de melding dat windows niet de benodigde stuurprogramma's heeft om deze video af te spelen.
Dit gebeurt bij alle dvd's, zowel echte, video_ts files op de harddisk en gemounte iso bestanden.

Wie o wie kan mij met dit probleem helpen, ben al avonden aan een stuk aan het zoeken op internet maar kan nergens een oplossing vinden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky79
Bij deze wil even doorgeven dat na de laatste update van windows 7 die ik net gedraaid heb alles in een keer spontaan helemaal naar behoren werkt.

Eindelijk na een week prutsen werkt het gewoon, alleen frustrerend 8)7 dat ik niet weet waar door het kwam maar goed dat mag de pret niet drukken :D :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky79
Nou helaas was het goede werken maar van korte duur. :(
Afgelopen vrijdag avond heeft alles naar behoren gewerkt maar toen de mediacenter gisteren weer opstarte had ik dezelfde problemen weer terug.

Wie o wie kan mij van deze ellende verlossen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
Oud topic, maar ik heb hetzelfde probleem met een originele DVD van Saving Private Ryan. Overige zaken spelen wel af, bijv. ook een originele DVD van Oorlogswinter.

Heb je nog iets aan t probleem kunnen doen?