XFCE submenu-zonder scrollen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://sites.google.com/site/kipvogel/diversen/xfce-menu.jpg

Het gaat dus om de submenu's die zich niet meer helemaal willen laten zien: je moet scrollen of de pijltjes gebruiken om het hele menu in één keer te zien.
Het gaat om XFCE 4.6.1 (Debian Squeeze). Ik heb het nooit zo gezien. Een Google naar de oorzaak, en een zoektocht door de xdg-freedsktop specificatie heeft me ook nergens gebracht.

Dus ik wend me toch jullie helden ;-)
Hoe krijg ik de submenu's weer in eéń oogopslag zichtbaar?

[ Voor 21% gewijzigd door AlterEgo op 23-01-2010 10:34 . Reden: plaatje gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het zou handig zijn als je linkt naar een echt plaatje, dus .jpg, .png, etc. Nu zien we alleen de placeholder en de URL waar hij zou zijn te vinden. Oftewel, geen zak.

Hoe je dat voor elkaar hebt gekregen weet ik niet, de oplossing ook helaas niet. Ik vind het ook apart dat je menu gedeeltelijk over je panel loopt, bij mij komt hij pixel perfect er boven te staan.
Wat je zou kunnen proberen is je menu opnieuw te laten genereren. Hoe dat precies gaat, geen idee, maar er zal vast een commando zijn die dat doet.

Commandline FTW | Tweakt met mate