Toon posts:

Vodafone abonnement overdracht

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers,

Ik verhuis binnenkort naar het buitenland maar heb nog 6 maanden op mijn abonnement met vodafone lopen. Aangezien ik weinig zin heb om het af te kopen dacht ik misschien wil iemand het van mij overnemen.

Maandelijkse abonnementskosten bedragen 25 euro en daarvoor krijg je 200 belminuten of SMSen en het contract loopt af op 12 juli van dit jaar.

Mocht iemand interesse hebben neem ff contact op, ik hoef er niks voor terug, ik wil alleen niet 6 maanden af hoeven kopen.

-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:25
Wie zou daar nou interesse in hebben? Met een simonly ben je veel goedkoper uit. Daarnaast, als je naar het buitenland verhuist, dan is 150 EURO toch peanuts lijkt mij. Daarnaast is het hier geen marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die een abonnement wil en er geen twee jaar aan vast wil zitten? Weet ik veel, mensen zijn naar gekker dingen opzoek gegaan. Dat je zelf geen interesse hebt is prima, maar dan reageer je gewoon niet, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:43:
Iemand die een abonnement wil en er geen twee jaar aan vast wil zitten?
www.ben.nl? Zo zijn er nog veel meer abonnementen, zonder wat voor vast contract dan ook. Totaal on-interessant aanbod dus, komt bijna neer op oplichting en daar wil ik eventuele 'kopers' voor behoeden. Vandaar mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:48

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Welk toestel krijgen we erbij? De abonnementsprijs is er per slot van rekening 1 met toestelsubsidie.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Coach4All

Het abonnement is afgesloten met een Nokia N82 die nu stuk is en ik gebruik een heel basic nokia erbij die ik nog had liggen. Iemand die het contract over wil nemen mag van mijn part best de N82 hebben maar zoals gezegd, hij functioneert op het moment niet.

@StevenW

Gezien ik niks vraag en ook niks beloof wat niet waar, is heb ik geen flauw idee hoe je uitkomt op oplichting. Ik zeg wat er aangeboden wordt en heeft iemand er interesse in dan kunnen we elkaar misschien helpen en zo niet dan niet. Zoals boven al gezegd, als je geen interesse hebt reageer dan niet. Mocht je hierna nog iets tegen mij te zeggen hebben vraag ik of je dat met direct contact wil doen want dit soort discussie hoort volgens mij niet thuis in een openbaar forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen Marktplaats. Dit hoort hier dus niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.