-
[ Voor 100% gewijzigd door Chilco op 08-02-2023 23:46 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 22% gewijzigd door Ramon op 24-01-2010 15:41 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dat kan komen door een aparte raid controller, als die aan staat, maar niets vind (omdat er niets aan hangt), zal je die melding krijgen. Andere mogelijkheid is dat het gewoon een melding is van de overige connecties voor HDD's e.d. op je moederbord die op auto-detectie staan.HTrockstar schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:56:
ik heb ook nog een vraag welke offtopic is, maar om er nou een apart topic voor te open is ook onzin.
tijdens het opstarten van de pc krijg ik telkens de melding : no harddisk is detected.
ik dacht dat ik misschien een driver was vergeten, de enigste driver die niet geinstalleerd is intel ICH10R 32 bit raid/ahci driver disk, kan het zijn dat ik gewoon een optie moet uitschakelen in de bios ?
mijn moederbord is een Asus p5q pro( intel p45 )
Commandline FTW | Tweakt met mate
Johann Sebastian Bach
Wat jij denkt dat 'rotzooi' is, kan bijvoorbeeld je index zijn (mogelijk rotzooi), maar ook je systeemherstel (geen rotzooi).Nivida_intel schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:35:
Je kan trouwens gebruik maken van diverse programma's
Zelf vind ik tune up 2010 een heel erg goed programma.
Vooral hoe hij je disk opruimt. Hij maakt per dag ongeveer 1GB vrij aan rotzooi.
Ik raad het je zeker aan om dat programma te gebruiken.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
[ Voor 99% gewijzigd door Chilco op 08-02-2023 23:46 ]
Maakt niets uit, je HDD werkt toch gewoon?HTrockstar schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:20:
[...]
oke maar met andere woorden het maakt niet uit dat je die melding krijgt ?
VZIW wordt systeemherstel niet in de Windows map gezet, maar in System Volume Information. Althans, dat heb ik van een collega gehoord en gezien. Ik gebruik op m'n Windows (zowel bare metal als VMs) geen systeemherstel. Als ik 't sloop, heb ik weer een reden om een verse installatie te makenals systeemherstel standaard staat ongesteld op 15% dan laat ik het gewoon zo staan
@ Petervanakelyn, de map windows ( waar ook SoftwareDistribution in staat ) is 16,8gb groot dus gewoon normaal
Je mag die map gewoon weggooien als je wil. Dan is 16GB toch te overwegenHTrockstar schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:20:
[...]
oke maar met andere woorden het maakt niet uit dat je die melding krijgt ?
als systeemherstel standaard staat ongesteld op 15% dan laat ik het gewoon zo staan
@ Petervanakelyn, de map windows ( waar ook SoftwareDistribution in staat ) is 16,8gb groot dus gewoon normaal
[ Voor 101% gewijzigd door Chilco op 08-02-2023 23:46 ]
Oei, beetje overheen gelezen. Voor de duidelijkheid: de map SoftwareDistribution mag weg, niet heel de map WindowsHTrockstar schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:33:
[...]
jup, de HDD werkt gewoon goed.
en Petervanakelyen de map windows laat ik mooi staan, de pc heeft ongeveer drie maand niet gewerkt en ben allang blij dat ik nu weer fatsoenlijk kan gamen enzovoort
Beetje offtopic, maar je hebt die schijf hopelijk wel in partities ingedeeld? Anders ben je flink aan de beurt als je een keer opeens een herinstallatie moet doenHTrockstar schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:30:
de vorige keer dat ik windows vista installeerde had ik precies hetzelfde probleem en na het uitzetten van systeemherstel verder geen problemen meer gehad.
wat bedoel je met de standaard instelling is 15% van je hdd ruimte ? ik heb een 1TB schijf waarvan nu 10% vol is.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Daarom zeg ik ook dat je met vssadmin de rest kan configureren.HTrockstar schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:56:
er staat bij systeembeveiliging nergens configureren, ik kan kiezen tussen het herstellen of maken van een herstelpunt...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 100% gewijzigd door Chilco op 08-02-2023 23:47 ]
Anoniem: 53628
[ Voor 99% gewijzigd door Chilco op 08-02-2023 23:47 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq