Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Beste tweakers. Even mijn situatie toelichten.

Ik heb al lange tijd enige domein namen in mijn bezit. Waaronder www.werkenbijhetleger.nl. Hier heeft nooit hosting bijgezeten. Deze website is ondergebracht bij hostplan.

Nu moest er een tijdje geleden voor een studentenbedrijf een website worden opgericht. Hiervoor was hosting en een domeinnaam nodig. Dit werd www.stuco-sc.nl en deze is ondergebracht bij one.com

Nu ben ik laatst begonnen een website te bouwen voor een minor op school en ik heb hiervoor de hosting bij one.com gebruikt. Nu wil ik alleen de veel leukere url www.werkenbijhetleger.nl gaan gebruiken. Simpel dacht ik. Ik forward gewoon het adres naar het ip-adres van de hosting. Dan zou ik met www.werkenbijhetleger.nl gebruik moeten kunnen maken van de hosting waar al voor betaald is. Dit werkt alleen niet omdat er meerdere domeinen op een server zitten, ik heb geen specefiek adres voor mijn website kunnen vinden. |:(

Nu kan ik wel een gewone redirect doen maar dan verandert de naam van de website naar www.stuco-sc.nl (beetje saai) Ook heb ik gevraagt of ik het domein over kan zetten naar one.com en dat koppelen aan mijn account. Dat gaat ook niet. 8)7 Dan moet ik een 2e hosting bij ze afnemen. :(

Nu mijn vraag: Is het mogelijk om www.werkenbijhetleger.nl te laten verwijzen naar de locatie van www.stuco-sc.nl zonder dat de url herschreven word? Ik heb al zitten zoeken of er iets met het .htaccess bestand gedaan kan worden maar ik kom daar niet helemaal uit.

Als het niet anders gaat betaal ik dubbel voor het domein en hosting en als ik even kan wil ik dat vermijden. Maar als het niet anders kan moet dat maar.

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Enige optie die je hebt is volgens mij een frame.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Glashelder schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:38:
Enige optie die je hebt is volgens mij een frame.
Een frame? Daarvoor heb ik hosting bij www.werkenbijhetleger.nl nodig. Helaas is de goedkoopste hosting bij hostplan al duurder dan het overzetten naar one.com

http://axrotterdam.blogspot.nl

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 20:20

_WgV_

It's a magical world!

Zet je domeinen over naar TransIP en je hosting naar bijvoorbeeld Sity. Dan heb je alle vrijheid voor bijna geen geld.

#StopBurningStuff