• Stijnhoofd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Hallo,

soms is het niet mogelijk om onze UPC DVR aan te zetten middels de afstandsbediening. Het enige wat dan werkt is de box helemaal uit te zetten (schakelaar achterop) en dan weer aan.

Hoe kan dit, is het te verhelpen, en zo ja, hoe? En als het niet te verhelpen is, is er een andere oplossing? Steeds dat ding helemaal uit zetten lijkt me niet juist.

Mvg Stijn

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
En wat zegt UPC?

• Stijnhoofd
Ik heb nog niet gebeld als je dat bedoelt. Wilde eerst even polsen of het misschien bekend is hier.

Mvg Stijn

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Dit heeft niets met NSTM te maken. Wellicht is het op zijn plek in IH. [NSTM] → [IH]

[ Voor 3% gewijzigd door Opi op 22-01-2010 16:51 ]

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 16:43
Laat me raden je hebt een Thomson DVR? Ik heb vaker van dit probleem gehoord en ik heb van UPC gehoord dat Thomson op de hoogte is en voorlopig is de enige oplossing een power cycle.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Stijnhoofd
Dat is inderdaad het geval ja. Is dit een al langer bekend iets? Hoop wel dat er snel een firmware-update oid komt. Hoe gaat dat doorgaans bij UPC/thomson?

Mvg Stijn

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 12:01

IEF

Why so serious?

Opi schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:51:
Dit heeft niets met NSTM te maken. Wellicht is het op zijn plek in IH. [NSTM] → [IH]
Met IH ook al niet.

Move naar Mediaspelers en HTPC's. Dat subforum is bedoeld voor vragen over alles met betrekking tot 'losse kastjes' die aan een TV worden gehangen, waaronder digitale decoders (vrije vertaling LCD FAQ).
Pagina: 1