Toon posts:

Geen Één HD en Ketnet/Canvas HD bij CAIW Midden-Holland??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In tegenstelling tot wat Caiway beweert kunnen de mensen die ik te spreken krijg in Gouda en omstreken geen Een HD en Ketnet/Canvas HD ontvangen. Caiway zegt dat ze te ontvangen zijn, alleen wanneer men vraagt op welke frequentie ze dan te vinden zijn, willen ze daar geen antwoord op geven... :?

De ervaring is voor iedereen gelijk: zowel voor DVB-C TV's, als HTPC's met FloppyDTV, als Humax HD decoders (5050C).

Kan IEMAND ons verder helpen...of verteld Caiway niet de waarheid... :/

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:14
Digitale zenders zitten niet echt "op" een frequentie zoals analoge zenders dat zitten. Ze zitten namelijk in streams... Die streams (bestaande uit één of meerdere zenders) hebben dan weer wel een frequentie...

[ Voor 27% gewijzigd door 0fbe op 22-01-2010 16:13 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als je een HD tv hebt van Caiway pakt hij toch automatisch de HD variant van een zender als het beschikbaar is?

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik kan ze hier (wijk Goverwelle) wel zien, helaas zonder teletekst. Ze zijn wel wat later beschikbaar gekomen dan in het eigen netwerk van Caiway, wanneer het precies was weet ik niet meer.
Ze zitten in het boeket op 210.00 MHz, mijn Humax 5050 zet ze standaard op voorkeuze 16/17 en de SD-kanalen komen dan op 516/517.