Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Inloggen forum lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige dagen lukt het mij niet meer om op het gps forum in te loggen. Als ik mijn naam en wachtwoord invul dan krijg ik dus geen foutmeldingen, maar ik wordt gewoon niet ingelogd. Als ik met mijn laptop op hetzelfde forum inlog dan lukt dit wel, iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je dit probleem al op het betreffende forum aangehaald? Staan cookies enabled? Meerdere browsers geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
saviour schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:37:
Heb je dit probleem al op het betreffende forum aangehaald? Staan cookies enabled? Meerdere browsers geprobeerd?
3 dagen geleden al een mail naar de Admin gestuurd, maar nog geen reactie. Maar zoals ik ook al omschreef als ik met mijn laptop inlog lukt het wel en inderdaad meerdere browsers geprobeerd en ja cookies enabled.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Wij kunnen je niet direcht helpen met inlog problemen op een forum. Dit is in eerste instantie iets dat je moet opnemen met de verantwoordelijken van het forum.

Mocht dat uiteindelijk niet lukken zou je eens een topic kunnen starten. Maar daarvoor is je topic start wel erg sumier. We verwachten dat je duidelijk omschrijft wat het probleem is en dat je beschrijft wat je zelf al gedaan hebt. Ook zijn gegevens zoals besturingssysteem, browsers ect wel handig.

Voordat je een nieuw topic start zou je dan het Het algemeen beleid kunnen doorlezen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.