Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 20:59
Hallo,

Vanmorgen heb ik een nieuwe Iphone 3GS gekregen. Nu heb ik de handleiding en de starters guide gelezen, maar ben een ding niet tegen gekomen. Vroeger was het zo dat je eerst de telefoon een aantal uur aan de snoer moest hangen om de batterij te activeren. Nu lees ik op sommige fora dat het niet meer nodig is. Maar ook daar wordt dat soms ontkend.

Dus mijn vraag is, moet ik hem nu eerst een aantal uur opladen voordat ik hem kan gebruiken. Wil namelijk de batterij niet meteen al verkloten,..

Groeten René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:57
Nee, dat hoeft niet. Dat moest vroeger bij de oude batterijen. Bij lithium-polymester batterijen hoeft dat niet.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Lees hier wel vaak verschillende meningen over. Maar de onderzoeken nu wijzen dus uit dat het oplaad patroon over een heel jaar geen invloed meer heeft op de batterij? Dus nooit meer een helemaal leeg en dan weer helemaal vol oplaad beurt? (Heb ook gelezen dat helemaal leeg weer niet echt fijn is voor de batterij maar toch)

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
Heb nu een 3GS maar hiervoor 2 jaar een iPhone 2G gehad en die heb ik eigenlijk altijd behoed voor volledige ontlading. Een hele tijd elke nacht aan de lader gehad, ook als hij niet helemaal leeg was, of zelfs als hij maar een klein stukje leeg was. Nooit problemen mee gehad en zelfs nu is de batterij nog perfect.

Geheugeneffecten hoef je dus niet bang voor te zijn, maar het volledig opladen --> volledig ontladen cirkeltje is niet nodig.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:57
Hier met twee verschillende iPhone's (3GS) ook crash gehad doordat ze te leeg waren. Ze wouden allebei niet meer opladen. Heb mijn eigen na aanschaf direct aangezet en aan de lader, gewoon om hem vol te krijgen. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 20:59
Nog een vraag is.
Ik zit bij T-mobile I300 abbonement.
Is het gebruik van de Maps en Youtube functie die er standaard bij zitten gewoon inbegrepen in het internet abbonement van T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes. Je hebt onbeperkt internet in heel Nederland en daar hoort Maps en Youtube ook bij.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 17:42 ]

Pagina: 1