Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xbox LIVE Vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs is mijn Xbox LIVE abbonoment verlopen (22 jan :( ), en zoals je al raad ben ik gauw toe aan een nieuwe.
Ik heb op het internet via google verschillende sites gevonden, waaronder één in het algemeen die haar kaarten voor 35.95 aanprijst (12 maanden (erg goedkoop)). De site waar ik deze kaarten heb gevonden heet www.livekaarten.nl .

Ik heb alleen niet zo veel zin om opgelicht te worden door een of andere manier via codes uitwisselen via het internet, mijn vraag luidt; heeft iemand wel eens via deze site kaarten gekocht? hoe verliep dit? snelle levering? of pure oplichterij?

Of heeft iemand hier een andere BETROUWBARE site, waar ik een Xbox LIVE kaart kan kopen? met snelle levering?

Alvast bedankt :)

Groet.

Verwijderd

Ik heb hier ook eens Microsoft Points gekocht.
Je zult wat geduld moeten hebben, volgens de site leveren ze binnen enkele minuten een code.
Ik kreeg een mail dat de codes op waren, en er zo spoedig mogelijk een nieuwe code zou worden opgestuurd.
Ik had hem de volgende dag binnen.

Kort samengevat, ze zijn goedkoop, je wordt niet opgelicht, er wordt alleen niet altijd waar gemaakt wat er op de site van ze staat.