Ik stel een gewone vraag naar aanleiding van een artikel dat jullie zelf hebben geschreven in augustus over het mogelijk verschijnen van een nederlanse uitgave "W7 upgradeFamilyPack UK...er heeft daarna nog een maand een toppic gelopen maar vervolgens helemaal niets.
Als ik nu vervolgens vraag of iemand iets weet hoe het daar mee staat word ik binnen een minuut naar een SALES-department gestuurd met de mededeling; als die daar niet staat is het er niet..
Zo ga je toch niet met een normale vraag om..?
En als ik dan een gedateerd grapje maak word ik door jullie old fart voor oude doosch uitgemaakt..??
ik ben ,als geringe gebruiker van jullie uttills, niet ech amused maar zal nog wel een paar keer nadenken nog ooit een vraag te stellen.
Met de vriendelijke groente,
PeeT
Als ik nu vervolgens vraag of iemand iets weet hoe het daar mee staat word ik binnen een minuut naar een SALES-department gestuurd met de mededeling; als die daar niet staat is het er niet..
Zo ga je toch niet met een normale vraag om..?
En als ik dan een gedateerd grapje maak word ik door jullie old fart voor oude doosch uitgemaakt..??
ik ben ,als geringe gebruiker van jullie uttills, niet ech amused maar zal nog wel een paar keer nadenken nog ooit een vraag te stellen.
Met de vriendelijke groente,
PeeT