Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers.mobi layout foutje

Pagina: 1
Acties:

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:21
Het is mij natuurlijk opgevallen dat Tweakers.mobi de header wat gewijzigd is, maar dat heeft een layout foutje met zich meegebracht. Op mijn e71 passen de titels Home, nieuws, review en pricewatch niet naast elkaar en komt dus pricewatch lelijk onder de home knop. De titel Nieuwsberichten van vrijdag 22 januari is daar dan ook de dupe van en wordt opgeschoven rechts van die pricewatch titel.

Ik heb dit voor met mijn Nokia e71 op de basis webkit browser en de beta van Opera mini 5. De schermresolutie zal te klein zijn voor een goede weergave van de .mobi versie.
Misschien dat dit opgelost kan worden ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is inderdaad gemaakt voor een minimale resolutie van 320 pixels. In principe zou je een horizontale scrollbar moeten krijgen, maar Opera mini zal dat wel negeren en toch wrappen gok ik zo. Ik moet nog kijken of ik wellicht iets met mediaqueries kan doen en op basis daarvan toch de oude methode gebruiken voor resoluties < 320px.

Anyway, dit mag naar Lieve Devvers :)

Intentionally left blank