Windows 7 alles minimaliseren taakbalk vraagje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Hoe kan ik in Windows 7 alle geopende vensters in een keer minimaliseren naar de taakbalk?
Ik weet dat je kunt schudden en dat je de Windows toets +spatiebalk kunt indrukken.
Maar in het laatste geval "zie" je alleen maar je bureaublad maar kunt er niets op aanklikken.
Ik vraag dit omdat als ik op een netwerkschijf grote hoeveelheden data schrijf, maar ook delete, dit behoorlijk lang kan duren.
Ik kan dan wel het voortgangsvenster naar de taakbalk minimaliseren maar dus niet het verkenner-venster van waaruit ik de verwijder of schrijfactie heb uitgevoerd.
Ik kan dan niets meer doen dan wachten en dat is natuurlijk onacceptabel als ik een paar uur moet wachten en niets meer kan doen terwijl dit proces gewoon op de achtergrond zou moeten kunnen
Dat kleine pictogrammetje in XP was erg makkelijk en het is eerlijk gezegd bizar dat dit probleem er nu ineens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Rechts onderin zie je naast de klok een langwerpig (verticaal) blokje, als je daar op klikt minimaliseert alles.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
:) Held!!!
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mute schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 02:14:
Rechts onderin zie je naast de klok een langwerpig (verticaal) blokje, als je daar op klikt minimaliseert alles.
Thanks, die had ik nog niet gevonden, stuk makkelijker dan weer een quicklaunchbar te voorschijn toveren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
winkey+D of winkey+M werkt ook :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-07 19:45
Ik heb nu ff geen PC met windows, maar is het ook niet gewoon de windowstoets + d? (de d van desktop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Zou ook nog best eens kunnen dat Windows-toets + D hetzelfde doet, bedenk ik me nu ineens.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 02:29:
Zou ook nog best eens kunnen dat Windows-toets + D hetzelfde doet, bedenk ik me nu ineens.
Win + D -> minimaliseer alles. Nogmaals Win + D brengt alles terug. (Dit is hetzelfde als op de rechterbuitenkant van je taskbar klikken)
Win + M minimaliseert alles en dan moet je het handmatig groot maken als je het terug wilt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 11:30
Win + M = minimaliseren, Win + Shift + M = venster(s) weer openen
Pagina: 1