Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
De 16:9 versie als full HD video:
Downloadlinkje van bovenstaande video
[ Voor 155% gewijzigd door Wiethoofd op 22-01-2010 01:17 ]
Ik kan er eventueel wel een screenshot van maken als je wilt (zeg maar welke resolutie).
Verwijderd
Ik weet niet waar de TS het beeld voor nodig heeft, maar ik zou de tip van timleferink opvolgen! Ik neem aan dat de output van die file de juiste kleuren heeft!
Dus een YouTube / screenshot heb ik helaas niets aan want het een grote resolutie is eigenlijk wel een must (minimaal 1920 x 1080) want anders kan ik er niet zo veel mee.
Ik zoek exact het bovenste "originele" 16:9 testbeeld (die met die cirkels in elke hoek)
[ Voor 3% gewijzigd door crack_en_hack op 25-01-2010 01:33 ]
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Ik was zo bezig met de kleurtjes dat mij dat niet eens was opgevallenJaap-Jan schreef op maandag 25 januari 2010 @ 01:59:
Hij bedoeld die met die cirkels die het diagonaalfilter testen, zoals in zijn screenshot. Het testbeeld van YouTube heeft dat niet.