Toon posts:

Verticale lijn Sony Bravia 46W4500. Advies nodig.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Al ruim een jaar heb ik een mooie LCD-tv Sony Bravia KLD 46W4500.
Vandaag ben ik een heel raar issue tegengekomen.
Toen ik mijn tv aanzette, zag ik een verticale lijk aan de rechterkant van het scherm.
Overal heb ik naar een mogelijke oplossing of een oorzaak van dit probleem gezocht, maar tevergeefs. (ook al bestaat hier een topic over: http://www.avforums.com/f...vertical-line-faulty.html)

Afbeeldingslocatie: http://i25.photobucket.com/albums/c82/inflames1992/TV_purple_line.jpg

Het was dus een paarse verticale lijn die mijn aandacht trok. Na een minuut of twee was die lijn weg. Als ik nu mijn tv aanzet (nadat hij lang genoeg niet gebruikt is), zie ik die lijn die over een paar minuten weer verdwijnt.

Wat moet ik nu doen, denken jullie? Gelukkig heb ik voor deze tv 5 jaar garantie van Sony genomen. Maar zullen ze dit probleem kunnen verhelpen? Zal ik foto's moeten maken om het aan te tonen?
En is het slim om Sony morgen te bellen?

Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik hoop dat ik niet de enige met dit probleem ben.

Verwijderd

Uiteraard Sony bellen. Beschrijf je probleem zoals je dat hier doet. Dan hoor je vanzelf wel van Sony wat ze gaan doen. Als ze niets willen doen: wees aanhoudend, want zo'n lijn hoort gewoon niet. Het lijkt me een beetje merkwaardig als ze foto's verlangen, maar wellicht is het toch verstandig om foto's te maken zodra je de lijn weer ziet. Maar ook dat hoor je vanzelf wel van Sony ;) Bellen dus!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 00:58:
Uiteraard Sony bellen. Beschrijf je probleem zoals je dat hier doet. Dan hoor je vanzelf wel van Sony wat ze gaan doen. Als ze niets willen doen: wees aanhoudend, want zo'n lijn hoort gewoon niet. Het lijkt me een beetje merkwaardig als ze foto's verlangen, maar wellicht is het toch verstandig om foto's te maken zodra je de lijn weer ziet. Maar ook dat hoor je vanzelf wel van Sony ;) Bellen dus!
;) Dat zal ik dus morgen doen... Thx...