Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

suggesties: aantal reactie bij Meuk

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:03
Ja, als je een mouse-over doet, krijg je redelijke nutteloze titel weer, beter zou zijn daaraan toe te voegen het aantal reacties, zodat ik kan zien dat er een reactie bij is gekomen.

Nog een suggestie: als er een nieuwe reactie in een thread is, word ik gelijk bij aanklikken daarheen gescrollt, dit zou niet handig zijn voor de huistuinkeuken-gebruiker, maar zou een optie moeten zijn in je preferences.

edit: 2e suggestie wat verduidelijkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 21-01-2010 23:14 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Nog een suggestie: als er een nieuwe reactie in een thread is, word ik gelijk bij aanklikken daarheen gescrollt, dit is niet handig voor de huistuinkeuken-gebruiker, maar zou een optie moeten zijn in je preferences.
Hoe bedoel je dat precies? Als je vanaf waar klikt?

Intentionally left blank

• Sjah
Bijv nu staat in het dond. nieuws Nieuwe Blackberry Bold. Als ik daarop klik kom ik bij het artikel en doe ik End om helemaal; naar onder te scrollen, daar zou de laatste reactie kunnen staan, maar dat hoeft niet. Met een cookie moet aan te geven zijn dat ik dat nieuws al ingezien heb, en dat die me naar de laatste reactie brengt die net is geplaats in het midden.

oh ik zie het al, helemaal verkeerd NL in openingpost: ik bedoel dus dat ik dat zou willen, dat je naar de laatste reactie wordt gescrolld!

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 21-01-2010 23:13 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

@ Punt 1: In het Meuk overzicht: http://tweakers.net/meuktracker staat al het aantal reacties van de desbetreffende meukpost, daar op het aantal reacties in de tooltip wanneer de laatste reactie was bedoel je?

@ Punt 2: Zoals hier op GoT dat je met klikken op het mapje direct naar de eerste nieuwe post springt sinds je laatste sessie begon?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Sjah
@ punt 2 yep, alhoewel, nee niet helemaal, laatste post die net 2 minuten geleden geplaatst is zeg maar. Precies de 1e post sinds ik 4 uur geleden een topic verliet hoef ik niet voorgeschoteld te krijgen.

punt 1: in die meuktracker kom ik bijna nooit, ik heb het over het overzicht wat op de FP te zien is, daar zou een mouse-over het aantal reacties kunnen laten zien, is nu niet zo.

[ Voor 34% gewijzigd door Sjah op 21-01-2010 23:24 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Sjah schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:18:
@ punt 2 yep, alhoewel, nee niet helemaal, laatste post die net 2 minuten geleden geplaatst is zeg maar.
Laatste reactie zou technisch nog wel te doen zijn met een speciale url die de laatste reactie opzoekt en vervolgens een redirect daarnaartoe doet, maar bepaald triviaal is dat niet.
Precies de 1e post sinds ik 4 uur geleden een topic verliet hoef ik niet voorgeschoteld te krijgen.
Dat is ook praktisch niet te doen technisch gezien. Eerste nieuwe reactie vanaf begin sessietijd zou nog kunnen, maar dat is net zo min triviaal te realiseren.
punt 1: in die meuktracker kom ik bijna nooit, ik heb het over het overzicht wat op de FP te zien is, daar zou een mouse-over het aantal reacties kunnen laten zien, is nu niet zo.
Je kan ook gewoon op het kopje klikken; http://tweakers.net/meuktracker/ laat immers wel het aantal reacties zien ;)

Intentionally left blank

• Sjah
Ja klopt, maar de praktijk is dat de meuks die vanaf de FP zijn verdwenen nog amper reacties krijgen, daarin ben ik dan ook nog maar minder actief in. Vooral software updates gaat snel naar de page die je slechts te zien krijgt door op jouw kopje te drukken. Een 3e suggestie zou zijn om die software updates een 2x zo lange lijst te gunnen op de FP, zoek zelf maar uit te koste van wat. >:)

@laatste reactie: jammer dat dat niet echt makkelijk is, zou het erg fijn vinden, als ik 's nachts weleens een reactie links zie verschijnen, moet ik in de thread nog weleens zoeken waar dan die reactie staat. Maarja 's nachts hoort men te slapen. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 22-01-2010 00:58 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Sjah schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 00:49:
Een 3e suggestie zou zijn om die software updates een 2x zo lange lijst te gunnen op de FP, zoek zelf maar uit te koste van wat. >:)
Het aantal zichtbare meukposts kan je als karmastore feature met een custom frontpage al tot 20 stuks omhoog schroeven ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Wiethoofd op 22-01-2010 00:52 . Reden: linkjes en aantal meukposts ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Sjah
Aahh mmokay.. :P 8)7 ;)

edit: ok, done, geinig die karmastore, maar maar een half jaar geldig....

[ Voor 59% gewijzigd door Sjah op 22-01-2010 01:02 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verzoek tot weergeven aantal reacties is dubbel met \[fp/feat] aantal reacties bij meuktracker

Het beter kunnen navigeren door nieuwe reacties is meer algemeen en onderdeel van een eventuele overhaul van het reactiesysteem (en staat sowieso al op onze wish-list).

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.