Ik ken Tweakers als een eigenzinnige website met interessante tech gerelateerde artikelen die op een lekkere nuchtere Hollandse manier worden geschreven.
Maar de laatste tijd erger ik mij zo nu en dan echt gigantisch aan de steeds meer telegraaf achtige headlines op de FP.
Hier een stel voorbeelden:
nieuw-iphone-os-heeft-multitasking
bing-vervangt-google-als-zoekmachine-op-iphone
apple-tablet-krijgt-camera-aan-de-voorkant
apple-tablet-wordt-op-26-januari-aangekondigd
apple-komt-in-tweede-helft-2010-met-twee-tablets
apple-werkt-aan-tablet-en-gaat-interactieve-content-bij-muziek-bieden
Allemaal stuk voor stuk geruchten, echter als je ze op de frontpage leest zou je ze zo voor waar aannemen als je zelf niet af en toe op macrumors.com komt...
Tweakers heeft dit soort dingen toch niet nodig?
En hier heb ik me helemaal aan geërgerd:
een ontwikkelaar port de flash runtime naar javascript.
Fantastisch! Een heus Tweakers artikel, en het verdient zeker een plek op de frontpage.
Maar wat voor headline maakt Tweakers ervan??? ontwikkelaar-maakt-flash-op-iphone-mogelijk
o ja! we slepen die Iphone er weer bij!
en in plaats een interessant artikel over de port naar javascript een zoveelste artikel over de Iphone. Begrijp me niet verkeerd ik bezit zelf een Iphone en ben er zeer blij mee. Maar ik wil graag de normale Tweakers artikelen terug als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar de laatste tijd erger ik mij zo nu en dan echt gigantisch aan de steeds meer telegraaf achtige headlines op de FP.
Hier een stel voorbeelden:
nieuw-iphone-os-heeft-multitasking
bing-vervangt-google-als-zoekmachine-op-iphone
apple-tablet-krijgt-camera-aan-de-voorkant
apple-tablet-wordt-op-26-januari-aangekondigd
apple-komt-in-tweede-helft-2010-met-twee-tablets
apple-werkt-aan-tablet-en-gaat-interactieve-content-bij-muziek-bieden
Allemaal stuk voor stuk geruchten, echter als je ze op de frontpage leest zou je ze zo voor waar aannemen als je zelf niet af en toe op macrumors.com komt...
Tweakers heeft dit soort dingen toch niet nodig?
En hier heb ik me helemaal aan geërgerd:
een ontwikkelaar port de flash runtime naar javascript.
Fantastisch! Een heus Tweakers artikel, en het verdient zeker een plek op de frontpage.
Maar wat voor headline maakt Tweakers ervan??? ontwikkelaar-maakt-flash-op-iphone-mogelijk

o ja! we slepen die Iphone er weer bij!

en in plaats een interessant artikel over de port naar javascript een zoveelste artikel over de Iphone. Begrijp me niet verkeerd ik bezit zelf een Iphone en ben er zeer blij mee. Maar ik wil graag de normale Tweakers artikelen terug als je begrijpt wat ik bedoel.