OMG, mijn cd-writer is het toch niet aan het begeven he?
Mijn 8x4x24 yamaha SCSI writer doet sinds gisteren erg raar, al 6 cd's mislukt, waarvan 2 gisteren en 4 vandaag.
Krijg in blindwrite steeds vage melding 'rezero timed out...very bad!'
Net 2 cd's mislukt in Nero met een 'SCSI/IDE error'
Net CD gemaakt in easy cd creator, is wel gelukt; maar toen hij klaar was bleef m'n writer hangen en verdween hij uit m'n systeem; het laatje wou ook niet meer open.
Dat uit m'n systeem verdwijnen gebeurde ook nadat ik de cd's in blindwrite probeerde te branden. Die cd's zijn overigens niet gelukt; ik krijg constant read errors op die cd's.
Ik heb vandaag wel een Ultraplex 40x op m'n scsi controller gehangen.
De writer zit aan het einde van de kabel en er zit een terminator op.
Ik heb verschillende SCSI id's geprobeerd ensow, kom er verdomme niet meer uit.
De schrijver is 366 dagen oud, net zo oud als mijn vorige schrijver toen die kapot ging...
ik zeg het je; daar worden ze op geprogrammeerd...
Mijn 8x4x24 yamaha SCSI writer doet sinds gisteren erg raar, al 6 cd's mislukt, waarvan 2 gisteren en 4 vandaag.
Krijg in blindwrite steeds vage melding 'rezero timed out...very bad!'
Net 2 cd's mislukt in Nero met een 'SCSI/IDE error'
Net CD gemaakt in easy cd creator, is wel gelukt; maar toen hij klaar was bleef m'n writer hangen en verdween hij uit m'n systeem; het laatje wou ook niet meer open.
Dat uit m'n systeem verdwijnen gebeurde ook nadat ik de cd's in blindwrite probeerde te branden. Die cd's zijn overigens niet gelukt; ik krijg constant read errors op die cd's.
Ik heb vandaag wel een Ultraplex 40x op m'n scsi controller gehangen.
De writer zit aan het einde van de kabel en er zit een terminator op.
Ik heb verschillende SCSI id's geprobeerd ensow, kom er verdomme niet meer uit.
De schrijver is 366 dagen oud, net zo oud als mijn vorige schrijver toen die kapot ging...