Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat voor apparaat is dit?

Pagina: 1
Acties:

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:34
Vanmiddag heb ik een bijzonder stukje hardware gevonden. Het is erg compact. :)

Echter staat er geen merk/artikel nummer op, dus ik vroeg me af, of jullie enig idee hebben hoe dit heet en wat het is? Het lijkt wel een digitale fotocamera, maar als ik zijn afmetingen bekijk (8cm x 6mm(!) x 5 cm) is het wel een heel erg klein ding!

De enige nummers die ik kan ontdekken zijn:
Sticker 1: QC 04
Sticker 2: DC071001993

Uiteraard heb ik eerst op google lopen zoeken, maar dat tevergeefs. Ook heb ik de OH FAQ geraadpleegd en doorlopen, maar ook dit leverde niks op.

Hier even wat foto's:
weg

Edit: De accu is helaas leeg, dus aanzetten werkt helaas ook niet. Daarnaast heeft dit 'apparaat' geen usb aansluiting, maar een speciale interface, die ik niet duidelijk op de foto kreeg. ( :()

[ Voor 34% gewijzigd door TERW_DAN op 21-01-2010 20:00 ]

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:29
probeer eerst eens goede foto;s te maken van dit apparaatje, want zo kunnen we er natuurlijk niet veel mee. wat zitten er voor accu;s in? misschien dat je ze kan opladen met een gemodificeerde lader?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:37
Als ik de foto's zo zie (nou ja, als die enorme foto's eindelijk geladen zijn... misschien kun je iets kleiners posten?) dan lijkt het me toch echt een simpele fotocamera. Ik zie duidelijk een lens en een zoekertje. Dat kleine display aan de achterkant heeft waarschijnlijk een tellertje voor het resterend aantal opnamen.

Het valt wel in de categorie 'flitsubatsu' en 'goedkoop prul', dus je hebt er waarschijnlijk weinig aan. Fotokwaliteit zal vergelijkbaar zijn aan de foto's die je hierboven post, maar dan wel wat kleiner :)

Punctuality is the politeness of kings

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

digitale wegwerpcamera? :) het idee is dat je em met foto's dr op inlevert en dat je dan afgedrukte foto's terugkrijgt, waarop zij em opnieuw verkopen voor n paar tientjes..

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat is een relatiegeschenk voor relaties die je zat bent. Er zit een sensor in die foto's maakt van 320 bij 200 pixels en die opblaast tot een megapixel zodat ze dat laatste op de verpakking kunnen zetten, omdat dat nou eenmaal verkoopt.

Omdat er een accu in zit mag je hem ook nog eens als KCA inleveren.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb je foto's weggehaald. Bijna 10MB voor 3 wazige plaatjes is echt absurd.
Pagina: 1