Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Hallo Tweakers,

Ik start vandaag mijn computer op om lekker call of duty 4 te gaan doen valt tie om de minuut zomaar uit. Ook word me scherm dan zwart en krijg ik een foutmelding in me beeld iw3mp.exe werkt niet meer.
Ik heb verder niks geks gedaan op de computer en vind het dan ook een beetje apart.
Ik ken de error van het microfoon ding maar dit mocht niet helpen.

Hopelijk weten jullie het

Mvg Ex.

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:12
Heb je een MOD gespeeld? In dat geval kan het zijn dat je game mode nog op een mod specifieke mode staat.

Oplossing is dan om de mod te starten, in het serveroverzicht het gametype weer op "all" te zetten, en dan weer je gewone Modern Warfare mod op te starten.

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-11 09:07
Heb je toevallig ook windows 7? Ik heb hetzelfde namelijk. Gewoon na 5 minuutjess spelen, stopt hij er opeens mee.
  • mss3mp3.asi al in mssmp3.bak veranderd?
  • stereo mix aanstaan?

[ Voor 29% gewijzigd door jaspara op 22-01-2010 20:10 ]

Verwijderd

ExilaaHH schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:32:
Hallo Tweakers,

Ik start vandaag mijn computer op om lekker call of duty 4 te gaan doen valt tie om de minuut zomaar uit. Ook word me scherm dan zwart en krijg ik een foutmelding in me beeld iw3mp.exe werkt niet meer.
Ik heb verder niks geks gedaan op de computer en vind het dan ook een beetje apart.
Ik ken de error van het microfoon ding maar dit mocht niet helpen.

Hopelijk weten jullie het

Mvg Ex.
Ik had exact hetzelfde (vista zeker) :P Op een Engels forum had ik dit gevonden. Een van deze oplossing moet zou het kunnen zijn. Bij mij was het 3.

How to fix:

1- You can fix it by simply plugging in a microphone or you can just plug anything into the microphone jack.

or

2- In the Activision folder, select Call of Duty 4.
Open your Miles Folder
Look for the Mssmp3.asi file
Rename it to Mssmp3.bak

or

3- Enable Stereo MIX, Vista RealTek

-Start, control panel
-Hardware and Sound
-Sound
-Recording Tab
-Right Click in window, chose "Show Disabled Devices"
-"Setero MIX"appeared, Right Click and choose enable
-OK