Afgelopen week wintersport kon ik het niet laten mijn camera thuis te laten, uiteindelijk geen spijt van gehad en ben met veel meer foto's thuisgekomen dan ik had verwacht. De leegte, ruimte en rust van de Alpen hebben mij altijd al kunnen fascineren maar in combinatie met sneeuw vind ik het helemaal geweldig. Het weer zat gelukkig erg mee en dit heeft in mijn optiek in een aantal aardige foto's geresulteerd:
1.

V2 (Iets lichter + meer contrast + kleine crop onderaan, minor WB tweak)
2. (Panorama Stitch)

V2 (iets helderder, nog iets verder gecropt van onderen en minor WB tweak)
3.

V2 (Helderder en minor WB Tweak + hopelijk wat rechter)
4.

V2 (Enkel lichte WB tweak)
5.

V2 (Iets helderder met minder recovery, WB niet aangepast, Custom WB geeft een nog blauwer resultaat...)
6.

V2 (WB tweak)
Alle foto's zijn klikbaar voor groter waar ze beter tot hun recht komen.
Rest van het online album.
Minpunt vind ik zelf dat het wederom een statische case geworden is (net als mijn USA case) maar op de een of andere manier vind ik die ruimte en rust gewoon heerlijk. Had ook uiteraard voor foto's met skiërs/boarders en meer prominente liften in beeld kunnen kiezen maar die spreken mij toch minder aan. Ik ben benieuwd naar jullie mening
(de randjes zijn misschien iets te dik, maar kwam er pas aan het einde achter.)
Geschoten met Canon 450D, Canon 18-200 IS en de meesten met CPL filter.
De Canon 10-22mm staat helaas nog op de wishlist, al twijfel ik er ook over om mijn 18-200 te verkopen voor een 17-55 IS USM om toch al de nodige kwalteitswinst te realiseren. Foto stitchen werkt namelijk prima
1.

V2 (Iets lichter + meer contrast + kleine crop onderaan, minor WB tweak)
2. (Panorama Stitch)

V2 (iets helderder, nog iets verder gecropt van onderen en minor WB tweak)
3.

V2 (Helderder en minor WB Tweak + hopelijk wat rechter)
4.

V2 (Enkel lichte WB tweak)
5.

V2 (Iets helderder met minder recovery, WB niet aangepast, Custom WB geeft een nog blauwer resultaat...)
6.

V2 (WB tweak)
Alle foto's zijn klikbaar voor groter waar ze beter tot hun recht komen.
Rest van het online album.
Minpunt vind ik zelf dat het wederom een statische case geworden is (net als mijn USA case) maar op de een of andere manier vind ik die ruimte en rust gewoon heerlijk. Had ook uiteraard voor foto's met skiërs/boarders en meer prominente liften in beeld kunnen kiezen maar die spreken mij toch minder aan. Ik ben benieuwd naar jullie mening
Geschoten met Canon 450D, Canon 18-200 IS en de meesten met CPL filter.
De Canon 10-22mm staat helaas nog op de wishlist, al twijfel ik er ook over om mijn 18-200 te verkopen voor een 17-55 IS USM om toch al de nodige kwalteitswinst te realiseren. Foto stitchen werkt namelijk prima
[ Voor 13% gewijzigd door Banjy op 24-01-2010 19:09 ]