Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht: Switch voor verwijdering van Movie Maker (.sif)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal!

Ik ben bezig met een zoektocht naar een werkende switch in een eigen .sif bestand voor het verwijderen van Windows Movie Maker binnen een Unattended Windows XP installatie (Netwerk).

Ik heb een aantal switches gebruikt voor het verwijderen van bv. Windows Messenger en de Games (Onder [Components]) en dit werkt. Nu alleen Movie Maker nog.

Zijn hier mensen die weten hoe die switch eruit ziet?

Voorbeeld:

[Components]

msmsgs=off
msnexplr=off
minesweeper=off
(Nu iets voor Movie Maker = off)

Alvast bedankt mensen! :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waarom geen nLite? Daarmee kan je al de onderdelen verwijderen in de setup bestanden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

http://www.mombu.com/micr...ttended-setup-821072.html
Windows Movie Maker is not an optional component to not install.

--
Carey Frisch
Microsoft MVP
Windows Client
:P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:14:
Waarom geen nLite? Daarmee kan je al de onderdelen verwijderen in de setup bestanden.
Omdat, beste Hero, nLite de zelf gemaakte .sif bestanden aanpast en op deze manier alles overhoop gaat. Er moet gewoon een simpele switch zijn, maar jeeeeeeeeeeeeee.... wat is deze moeilijk te vinden. Iedereen vraagt daarom ook "Waarom geen nLite?".

Maar zeg eens Hero, ken jij de switch? :9~

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik kende helemaal geen switches die jij nu bijvoorbeeld gebruikt. Ik heb er wel eens iets over gelezen in een grijs verleden, maar sinds ik nLite heb gevonden, gebruik ik dat altijd.
Enne, nLite past de .sif helemaal niet aan als je netjes de optie 'unattended' uitzet. Heb je 'm wel aan met een winnt.sif al in de i386 map, dan krijg je de melding dat er een gevonden is en die mogelijk overschreven zal worden.

Kijk ook eens naar het antwoord van alt-92, er is geen switch om MM te verwijderen/niet te installeren, simpelweg omdat het niet optioneel is. Net zoals dat WMP niet optioneel is. Gooi dus met nLite eruit wat je eruit wilt wat niet optioneel is en gooi daar je unattended .sif bij. Uitrollen en happy sysadmin ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate