zoek functie bij windows werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen de zoek functie bij Start doet het wel maar bij Zoeken in Computer ik heb 1 SSD en 1 HDD
doet het niet. Je hoort wel een geluid na elke letter maar er gebeurd helemaal niets als je in 1 van de hardrive gaat en je gaat dan zoeken dan doet hij het wel? de probleem is dat hij niet in ze alle 2 kan op de zelfde tijd.

mijn vriend heeft het zelfde system en die doet het wel zelfde het zoeken en zo?

Mvg John als er meer bij moet help ik graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Erbij zetten welke Windows versie (XP? Vista? Windows 7?) het om gaat zou best wel eens verrekte handig kunnen zijn :+

Maar heb je beide disken ook in je Indexering laten opnemen? Misschien een open deur, maar ook die kunnen we wel intrappen :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat zal idd handig zijn sry was ik ff snel vergeten hahah:P

Windows 7 64Bit tja de probleem is dat ik wel kan zoeken als ik in de harddrive zit zoals: C:\ als ik daar zit dan kan ik wel alles vinden maar als ik bij Deze Computer zit dus waar ik de HDD zie en als ik iets in type in de zoek functie dan geeft hij wel geluid maar meer dan dat ook niet hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik heb je de hint al gegeven waar je moet kijken: Indexering.
Doe dat eerst eens? ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dan krijg ik dit bij Opgenomen Locaties: Games(D:)
Internet Explorer (nog wat:P)
Menu Start
OfflineBestanden
Windows (C:) Uitsluiten ProgramData Data Appdata (en nog wat dingen)

De Station stond er eerst niet bij die heb ik er bij gedaan maar er gebeurd nog niets.

18.307 Items Geindexeerd dus tja hij hoort het te paken maar doet hij niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je alleen de Games folder hebt opgenomen zul je ook alleen dingen tegenkomen die daar in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb met TeamViewer ff gebruikt mijn vriend heeft de zelfde pc dus.

maar bij hem Staat alles het zelfde als bij mij maar bij hem zoekt hij wel overal gewoon in de C station en D station gewoon alles het zelfde maar bij hem pakt hij het wel maar bij mij niet.

(we hebben het hier niet over de Start zoeken he:P:P)

het lijkt er wel op dat hij iets zoekt om dat je per letter gewoon een geluid hoort maar hij zoekt niets alleen als je in de Harddrive gaat dan vind hij wel alles.
Pagina: 1