Toon posts:

Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Verwijderd

Topicstarter
Zoals eerdere post ben ik opzoek naar een nieuw scherm.
De om te gebruiken voor extra beeldscherm voor mijn laptop. Ook voor games en met name overzichtelijker werken. Een HD film komt ook redelijk vaak langs.

Ik heb een selectie gemaakt zie deze schermen:
Samsung Syncmaster P2250
LG W2253V-PF
LG Flatron W2261VP-PF
Acer H223HQAbmid

Welke van deze 4 raden jullie mij aan voor het gebruik van Games, Films en gewoon werk.

Graag argumenten:

Bedankt Alvast

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Graag argumenten:
Geef jij dan ook argumenten waarom je tot deze selectie gekomen bent? Wat spreekt je aan bij een specifieke monitor?

edit: oh, waarom open je 2 topics over één aankoop? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Gizz op 21-01-2010 16:51 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? sowieso eens door. Je hebt deze monitoren vast met een reden uitgekozen, kijk dan welke monitor het beste voldoet aan deze eisen die je eraan stelt (door middel van specs en reviews en eventueel ze in de winkel te gaan bekijken).

Welke monitor je moet kopen is iets dat je uiteindelijk zelf moet kiezen, hier 4 monitoren posten en ons vragen welke de beste is, is in elk geval niet de bedoeling, daarom ga ik dit topic ook sluiten. Neem bovengenoemd topic eens door en gebruik dat om te bepalen wat de beste monitor is voor jou.

Dit topic is gesloten.