Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb sinds een jaar een popcorn deze gebruik ik met een 1 tb externe harde schijf. Echter wanneer ik hd films wil kijken dan gaat er in het algemeen iets fout. bij serrie of concerten nooit. Bij mkv dan gaat hij halverwege de film opeens versnelt afspelen alsof je doorspoelt geluid valt weg en ondertieting en beeld loopt sneller of langzamer.

weet iemand wat dit kan zijn, kan er niks over vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:24:
hallo, ik heb sinds een jaar een popcorn deze gebruik ik met een 1 tb externe harde schijf. Echter wanneer ik hd films wil kijken dan gaat er in het algemeen iets fout. bij serrie of concerten nooit. Bij mkv dan gaat hij halverwege de film opeens versnelt afspelen alsof je doorspoelt geluid valt weg en ondertieting en beeld loopt sneller of langzamer.

weet iemand wat dit kan zijn, kan er niks over vinden??
Het zal niet versneld zijn maar gewoon haperend. Zoek daar maar eens op. Of lees mijn post hier : redfoxert in "[Mediaplayer] HDX-1000 Networked Media T..."

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
top dank je wel, in ieder geval voor de snelle reactie en de tip. ga dat even uitzoeken!
zit al erg lang te irriteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou het eerste succes is geboekt redfoxert. bij mij stond hdmi audi dus op aan. nu uitgezet en ga het vanavond proberen. Alvast bedankt nogmaals! volgende keer ga ik meer eerder iets plaatsen dan mijn maandelange zoek toer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas gister niet gelukt met de wijzigingen. heb bv hdmi geluid op uit gezet maar toen had ik helemaal geen geluid meer en weer op aan gezet. De beeldfrag op .. PAL gezet dit mocht ook niet helpen.

alle catches ook verwijderd.

iemand anders nog idee'tjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:18
Firmware al vernieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 11:01
is je file niet gewoon corrupt? gaan andere files wel goed?

bij de weg je hebt catches verwijderd? wat bedoel je daarmee? Versneld af vertraagd afspelen is bij mij meestal een probleem als er av sync problemen zijn, door bv trage netwerk verbindingen, slome hd's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja firmware altijd up to date gehouden, het gebeurt gewoon bij bijna elke film. Mkv's Ik sluit mijn externe harde schijf met de meegeleverde usb kabel aan op mijn popcorn. dan maakt een eventueel slecht internet verbinding toch niet uit?

dank voor de snelle reacties
Pagina: 1