Onlangs heb ik een G3 Ibook gekocht om eens een enigzins draagbare computer te proberen, volgens de verkoper was de accu zo goed als op en daar was ik akkoord mee daar er meestal wel een stopcontact in de buurt is, enfin de computer functioneerde twee dagen alhoewel hij soms vastliep na het opstarten en er een reset nodig was middels het knopje achter op de computer.
Vandaag doet de computer niks meer bij het opstarten, wat wel opvalt is dat de vier lampjes op de accu allemaal tegelijk groen branden.
Nu ben ik natuurlijk een novice maar zou toch graag nog een paar maanden plezier hebben van dit oude beestje, heeft iemand hier een suggestie hoe haar (het is een dame) toch weer enig leven in te blazen?
Vandaag doet de computer niks meer bij het opstarten, wat wel opvalt is dat de vier lampjes op de accu allemaal tegelijk groen branden.
Nu ben ik natuurlijk een novice maar zou toch graag nog een paar maanden plezier hebben van dit oude beestje, heeft iemand hier een suggestie hoe haar (het is een dame) toch weer enig leven in te blazen?