Beste Tweakers,
Ik ben bezig met een simpele flash animatie en heb daarin onderstaande ActionScript (3.0) code in gebruikt:
Als ik m'n swf nu wil publiceren, of een voorvertoning daarvan, speelt hij niet automatisch af en krijg ik de volgende foutmelding:
Hebben jullie misschien enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Behalve bovengenoemde code komt er geen actionscript voor in de .fla
Alvast bedankt!
Torrentus
Ik ben bezig met een simpele flash animatie en heb daarin onderstaande ActionScript (3.0) code in gebruikt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| button1.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, myHandler); function myHandler(event:MouseEvent):void { navigateToURL(new URLRequest("steigerhout.html"), "vulling"); } button2.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, myHandler2); function myHandler2(event:MouseEvent):void { navigateToURL(new URLRequest("keukens.html"), "vulling"); } button3.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, myHandler3); function myHandler3(event:MouseEvent):void { navigateToURL(new URLRequest("badkamers.html"), "vulling"); } button4.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, myHandler4); function myHandler4(event:MouseEvent):void { navigateToURL(new URLRequest("meubels.html"), "vulling"); } |
Als ik m'n swf nu wil publiceren, of een voorvertoning daarvan, speelt hij niet automatisch af en krijg ik de volgende foutmelding:
code:
1
2
| TypeError: Error #1009: Kan geen eigenschap of methode benaderen via een verwijzing naar een object dat null is. at Flashframe_fla::MainTimeline/frame1() |
Hebben jullie misschien enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Behalve bovengenoemde code komt er geen actionscript voor in de .fla
Alvast bedankt!
Torrentus