Toon posts:

Radeon + CS werkt niet !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik m'n Radeon heb,krijg ik continue problemen tijdens counterstrike.Of ik kom spontaan terug in windows tijdens het spelen,of ik krijg foutmeldingen als :
Bad Decal list/
ATIO9XAG.DLL/
Cache_MakeLRU/
of HW.DLL
Ik heb vanalles geprobeerd,Win98SE <-> WinME,verschillende vga-drivers,verschillende tweak instellingen,maar niets mag baten!
Hiervoor had ik een GF2MX en niks geen problemen,totdat ik de Radeon kreeg.Ik zit er nu hard over na te denken om die kaart een rotschop te geven en weer een GF2 te kopen!!!
Heeft iemand ook deze problemen of weet iemand een oplossing hiervoor,want ik wordt gek hier !!!

Verwijderd

wat als je je registry eens helemaal leeg maakt en alles uninstall en dan weer eens opnieuw doen.

Ik heb namelijk nooit problemen gehad met CS of werk ander spel dan ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in 3 dagen tijd al 3x geformateerd....elke keer nieuwe drivers enzo,maar het blijft klote.
De Dude,met welke specs draai jij cs?
(vga-driver/via/dx enz)?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik haalde altijd de ATIO9XAG.DLL/ uit 7041 en mixte die met de rest van de 70xx
Zorgde voor de best openGL prestaties..
Gewoon de ATIO9XAG.DLL/ uit 7041 in je win/system plaatsen, probeer dat eens, als niks helpt..

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem al gevonden:
Powerstrip !!! Ik had er al wel wat over gelezen op Rage3D,en na een complete reinstall zonder powerstrip werkt alles als een tietje...
En nu maar hopen dat er snel een ander overclock-proggie voor de Radeon komt.

Verwijderd

Topicstarter
thx,had ik gisteren ook al opgemerkt (3DRage),maar hij dut ut bij bij niet !!!:(
Pagina: 1