Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik heb nu een iPhone 2 G. Nu kon ik een nieuwe telefoon kiezen maar blijf ik bij deze twee haken. Welke van deze twee is beter zou u kiezen en met wat voor reden?

Gr. SNB :)

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Tjsa, ik zou voor iPhone kiezen...meer applicaties, mooiere telefoon. Die huidige Androids zien er gewoon gigantisch lelijk uit met die Jay Leno-kin.

Copy.com

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wordt nogal een opsomtopic zo. ;) Wat wil je ermee doen? Wat bevalt je niet aan de 2G? Heeft de 3GS dit wel? Heeft de HTC Magic dit wel?

Vrees dat je topic niet zo'n lang leven geschonken is als je dat niet even toevoegt.. :)

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 13:02
zoek enkele reviews op, ga eens naar enkele telefoon zaken en speel eens met de iphone 3G(S) en de HTC Magic. welke vind je dan zelf fijner/mooier/beter?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey,

We zijn hier geen helpdesk waar je even een kwartje in gooi en waar je een antwoord uit haal. Vroeger sloten wij altijd alle "welke moet ik kopen" topic, maar daar willen we tegenwoordig iets soepeler mee om gaan.

Toch ga ik deze sluiten. Uit jouw startpost is totaal geen blijk van zelfinitiatief. En dat is toch iets wat hier minimaal vereist is.

Advies: Lees even alle topics die over de toestellen gaan die jouw aanspreken. Kijk ook nog even in de pricewatch, waar je tevens de goedkoopste aanbieder kan vinden voor jouw nieuwe telefoon.

Lees ze even door en succes met je keuze.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.