Toon posts:

Viewsonic VX922

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kocht 4 jaar geleden een scherm van viewsonic (VX922).
Nu, deze blijkt het lichtjes te begeven. Soms start de pc op maar het scherm niet, en knippert de groene led vooraan op het scherm. Herstarten doet nix. Dan probeer ik het paar uur later terug en werkt het ineens wel.

Ik heb ondertussen een ander scherm gekocht, maar zou het willen laten maken.

Het is buiten garantie dus viewsonic zelf is geen optie.

Enig idee hoe ik dat kan laten maken, kan die in een "classieke" pc winkel of moet ik ergens speciaals naar toe? Is de kost hiervan gemiddeld de moeite waard?

Thx

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-05 11:42
je kan het zelf repareren door de kapotte capacitors te vervangen. moet je wel kunnen solderen.

is een gekend probleem met de VX922, ik heb hetzelfde scherm, nu doet het helemaal nix meer sinds een maand.

In het begin enkel bij bepaalde games. Het scherm valt dan uit, groene led blinkt. Als je dan de power cord unplugt werkt het weer wel na 10 min.
Na een tijdje is het gewoon erger geworden en nu heeft het scherm helemaal de geest gegeven.

Ik ben geen handige harry en ga dus ook niet solderen. Ik ga me een 24" IPS scherm aanschaffen, het is toch tijd om up te graden.

Bekijk de thread maar eens in Tomshardware over de black-screen-green-power-light-flashes

Als je het zelf wil maken: de capacitors zelf kosten niets, misschien 5 euro in totaal als je ze allemaal wil/moet vervangen.

Een pc winkel of elektriciteitswinkel zal misschien makkelijker maar duurder zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door dotslasher op 22-01-2010 01:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
hey dotslasher, bedankt voor je antwoord en de nuttige link.

Ik zal eens horen in de pc winkel want zo een krak ben ik niet.
Ik heb ondertussen een Dell S2309W scherm gekocht dat me ten zeerste aanstaat (+-200euro).
Ik ben echt teleurgesteld in die VX922, dat scherm koste 600euro!
Viewsonic service is ook alles behalve heb ik al willen horen.
Ze mogen dan wel tientallen awards winnen, maar hun producten houden gewoon niet.