Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fax versturen met inbel via windows7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik wil me paypal account verwijderen, dus ik ging mailen naar de klanten service en toen kreeg ik te horen dat ik een kopie van een bankafschrift + van je ID moest faxen naar 0900 2658958. Dus ik dacht mooi dat doe ik wel even, dus ik overal zoeken op internet toen kwam ik op een website waar op stond dat je kon faxen d.m.v je inbelmodem, maar het probleem is ik zie nergens op internet wat daar de kosten van zijn. Ik zit bij de provider Online, dus ik keek daar in de klanten service en toen vond ik dit.

(Inbel)Modems:
Een modem achter het modem van Online plaatsen werkt niet. Het modem van Online zal het signaal van het tweede modem vervormen. Inbellen met een tweede modem via Telefonie van Online is daarom niet mogelijk.

Nu zijn mijn vragen.

Als ik nou me laptop rechtstreeks op de telefoonlijn aansluit om 1 fax te versturen, zou de fax dan aankomen? En wat zijn hier de kosten van?

M.V.G
J.Veninga

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 22:16
Voor een fax versturen betaal je gewoon de belkosten zoals die ook gelden voor een telefoontje.

Verwijderd

Topicstarter
MaartenPol schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:35:
Voor een fax versturen betaal je gewoon de belkosten zoals die ook gelden voor een telefoontje.
Dat is nou een probleem, aangezien ik 10 ct per gesprek betaal bij Online, maar als ik die modem er even tussenuit haal en mijn laptop direct op me telefoonlijn aansluit bel ik via KPN dacht ik (aangezien lijnhuur van kpn is)

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:31
Als je je gewone telefoon nou direct aansluit op de telefoon, zonder Online,

1) Werkt het dan?
2) Wat kost het om met je gewone telefoon (zonder online) te bellen?

Het antwoord op 2) is ook het antwoord wat het versturen van een fax kost. Voor het versturen van een fax maakt het nogal uit hoe lang het duurt om een faxt te versturen, maar vaak is dat seconden werk, en minuten werk is erg ongewoon.

Only when it is dark enough, can you see the stars

Verwijderd

Topicstarter
Semyon schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:48:
Als je je gewone telefoon nou direct aansluit op de telefoon, zonder Online,

1) Werkt het dan?
2) Wat kost het om met je gewone telefoon (zonder online) te bellen?

Het antwoord op 2) is ook het antwoord wat het versturen van een fax kost. Voor het versturen van een fax maakt het nogal uit hoe lang het duurt om een faxt te versturen, maar vaak is dat seconden werk, en minuten werk is erg ongewoon.
uhm daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik zou het zo even gaan proberen. Maar als ik niet kan bellen houd het dus ook in dat ik niet kan faxen?

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:31
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:51:
uhm daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik zou het zo even gaan proberen. Maar als ik niet kan bellen houd het dus ook in dat ik niet kan faxen?
Ja...

Overigens kan je op veel postkantoren een fax laten versturen, ookal is dat wat prijzig..

Kijk hier voor meer informatie ook met een link waar je een postkantoor met fax kan vinden.

(Ik heb verder geen ervaring met Paypal, maar mijn ervaring is dat de meeste bedrijven ook wel een scan in een email accepteren als je dat van te voren even vraagt)

[ Voor 13% gewijzigd door Semyon op 21-01-2010 13:56 ]

Only when it is dark enough, can you see the stars

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit heeft niks met Windows te maken? :)

Als je gewoon een telefoniesignaal op je koperlijn hebt zitten - fax een eind weg en betaal je je tikken via de geldende KPN tarieven?
>> IH

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Loop een willekeurig bedrijf/winkel in je buurt binnen en vraag of je even mag faxen? Kost je meestal niets, of neem een kleinigheidje voor de moeite mee. Je krijgt dan meteen een ontvangstbevestiging op papier.

sneller en makkelijker dan voor 1 fax allemaal ellende aanhalen en moeite doen met modems en software

Verwijderd

Modbreak:Spam :w

[ Voor 93% gewijzigd door zeef op 01-07-2010 10:27 ]

Pagina: 1