Ik heb in het verleden Windows Vista geprobeerd te installeren op mijn PC, gewoon geboot vanaf de DVD en hij lijkt gewoon te laden. Op een gegeven moment krijg ik dat groene scherm van Vista in beeld en daar blijft het bij, hij blijft hangen wanneer ik als het ware verder moet kunnen klikken. Nu heb ik exact hetzelfde met Windows 7 hij lijkt gewoon te laden en op een gegeven moment laat hij het Windows 7 scherm (blauw met bloemetjes ergens rechts) en hij blijft weer hangen. Hij wil dus zeg maar in beide versie niet doorgaan naar het installeren.
Met Windows XP heb ik nog ooit problemen gehad en die installeert hij gewoon. Ik probeerde eerder Vista en nu Windows 7 te installeren met XP momenteel op de schijf. Maar ik ga er van uit dat je tijdens de installatie je schijf kan formatteren om vervolgens de nieuwe windows erop te zetten. Ik heb 2 schijven erin zitten 1 daarvan heeft meerdere partities en de 2e gebruik ik voor opslag. Op de eerste schijf wil ik dan Windows 7 hebben. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Specs:
AMD 4200 x2 (939)
Asrock Dual-Sata II
2 gig kingston geheugen ddr400
Ati 4870
2x maxtor schijven (IDE)
Met Windows XP heb ik nog ooit problemen gehad en die installeert hij gewoon. Ik probeerde eerder Vista en nu Windows 7 te installeren met XP momenteel op de schijf. Maar ik ga er van uit dat je tijdens de installatie je schijf kan formatteren om vervolgens de nieuwe windows erop te zetten. Ik heb 2 schijven erin zitten 1 daarvan heeft meerdere partities en de 2e gebruik ik voor opslag. Op de eerste schijf wil ik dan Windows 7 hebben. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Specs:
AMD 4200 x2 (939)
Asrock Dual-Sata II
2 gig kingston geheugen ddr400
Ati 4870
2x maxtor schijven (IDE)