Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
Dag Tweakers

Ik zit met de volgende vraag. Is het mogelijk om een Windows XP PRO van Nederlands(belgië) om te zetten naar Engels? Ik bedoel hiermee gans het OS (inclusief menus ed)

Ik heb al gevonden op de MSDN site dat er 6 cd's beschikbaar met MUI packs. Maar daar staat geen Engels tussen..

Ook google heeft mij helaas nog niet wijzer gemaakt buiten reinstall.

Alvast bedankt op voorhand

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Dat kan alleen als de MUI versie van Windows XP is geinstalleerd, basistaal is engels en die kan je dmv die MUI packs veranderen naar een andere taal.
Heb je niet de MUI versie dan gaat het sowieso niet lukken en is een herinstallatie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Is het niet deze MUI pack?
http://www.microsoft.com/...509B1BEE22&displaylang=en
Language: English

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
@Outerspace: Ik denk dat dit enkel maar een update is voor de MUI. Er staan ook geen installation instructions bij dus volgens mij enkel een update voor sp3.

@Mental: Daar was ik ook al bang voor.

In ieder geval bedankt voor de reactie!

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Misschien dat je ergens een engelse installatie cd kan scoren en proberen die te activeren met je NL product key.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!