Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 10:04
Beste Tweakers!

Iedere keer als ik met m'n laptop (HP2133 mini note) op internet ga (ik draai windows 7) hoor ik een tsjirpend geluid.. heel vervelend en heel hoog. Ookal heb ik m'n geluid uitstaan dan hoor ik het nog. Het lijkt er wel op dat het de systeemspeaker is of het beeldscherm.. Metname heb ik dit als ik niet actief ben op internetexplorer, dus als ik een pagina aan het doorlezen ben. Als ik aan het typen ben dan hoor ik het niet, maar zodra ik stop dan komt die piep tsjirp weer.. Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik hier vanaf kom? Is namelijk dodelijk irritant :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-06 23:35
Is het geluid gelijktijdig met scrollen? Dat is nogal een veel voorkomend probleem waar je dan op zou kunnen googlen, of houdt het daar geen verband mee?

Only when it is dark enough, can you see the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg85
Semyon schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:12:
Is het geluid gelijktijdig met scrollen? Dat is nogal een veel voorkomend probleem waar je dan op zou kunnen googlen, of houdt het daar geen verband mee?
Nee niet gelijktijdig met scrollen,d dan houdt het tijdelijk even op. het is nu ook zelfs als ik geen IE draai... dus gewoon bureaublad.. dan is het ook al zo'n irritante piep.. het houdt op als ik typ in een word document of een forum zoals dit.. heel vervelend begint het te worden.

somebody help me!

[ Voor 5% gewijzigd door matthijsg85 op 21-01-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg85
Het is me gelukt! Beetje googlen en beetje prutsen (oops).. staat in Configuratie Scherm, Hardware geluiden, en dan moet je navigatiegeluid uitzetten.. Herstarten en de vervelende piep is weg!

Dank voor jullie moeite, misschien heeft iemand later nog wat aan dit topic.