Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand reeds ervaring met ESM op een windows7 Professional x64 systeem?
ik heb reeds de RSAT erop staan en die werkt, echter bij de installatie van ESM voor Exchange 2003 krijg ik geen tabs in de AD voor exchange. Ik heb reeds heel google afgespeurd maar kan geen passende oplossing vinden voor x64 Windows 7.

Wie o wie heeft tips of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows Vista 32bit installeren.
Je kan in alle redelijkheid niet van Microsoft verwachten dat ze de Exchange 2000/2003 System Manager nog gaan ondersteunen op Windows 7 ;)
http://www.microsoft.com/...664559e46f&displaylang=en

[ Voor 98% gewijzigd door sanfranjake op 21-01-2010 12:02 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
niet nodig...

XPM ;-) daar kan je die wel in installeren :) zeker daar hij win7 pro heeft die heeft die XP "virtualised/embedded" beschikbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om het in XPM te installeren echter wil de installie niet binnen XPM, bij het starten van de install krijg ik een blanco scherm ...

ik start de install, kies voor "Deploy" en krijg een wit schermpje met niks ...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
terminalserver 2003 optuigen (en de manager installeren) vervolgens connecteren met die applicatie >mstsc>tabje programs>start following program @logon :?

[ Voor 11% gewijzigd door Zwelgje op 21-01-2010 12:31 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We zien dat het wel prima werkt op windows 7 32 bit. Probleem zit em in de 64 bit.
Zal dan voorlopig maar de 32 bit gaan draaien totdat we over gaan naar Exch 2007. Mocht er iemand een oplossing hebben dn hoor ik dat uiteraard nog wel want we testen gewoon door en zijn van alles en nog wat aan het proberen op het moment.

een terminal server is geen oplossing, ik wil het gewoonweg werkend hebben op de pc zelf :X

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:47:
We zien dat het wel prima werkt op windows 7 32 bit. Probleem zit em in de 64 bit.
Zal dan voorlopig maar de 32 bit gaan draaien totdat we over gaan naar Exch 2007. Mocht er iemand een oplossing hebben dn hoor ik dat uiteraard nog wel want we testen gewoon door en zijn van alles en nog wat aan het proberen op het moment.

een terminal server is geen oplossing, ik wil het gewoonweg werkend hebben op de pc zelf :X
tis wel een oplossing, probleem is toch weg :P

mgoed in grote omgeving is het niet geheel vreemd om de beheerstools te publishen vanaf een citrix/ts bak. kom het wel eens tegen. lekker centraal geregeld

gaat het om 1 pc dan doe je dat natuurlijk niet

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1